Kom ze zien, elke dag op de hoek van de block.quote:Op zondag 9 september 2012 20:16 schreef KneusTeun het volgende:
Woensdag iPHONE 5! Dan gelijk maar in bestelling zetten, want anders mag ik niet meer bij me vaste kliekje staan! je kent ons wel, zwarte bril nonchalante look en witte oordopjes.
Vooral die nonchalante look als je met een zwiepende beweging je iPad paktquote:Op zondag 9 september 2012 20:16 schreef KneusTeun het volgende:
Woensdag iPHONE 5! Dan gelijk maar in bestelling zetten, want anders mag ik niet meer bij me vaste kliekje staan! je kent ons wel, zwarte bril nonchalante look en witte oordopjes.
Je omschrijft je profiel foto op Facebook?quote:Op zondag 9 september 2012 20:16 schreef KneusTeun het volgende:
Jup!quote:Op zondag 9 september 2012 21:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je omschrijft je profiel foto op Facebook?
38 jaarquote:Op maandag 10 september 2012 07:31 schreef Michhas het volgende:
[..]
Kom op man, nog maar 35 jaar en dan mag je met pensioen.
Ik kwam gisteren wederom tot ontdekking dat ik Flashpoint eigenlijk best een saaie game vindquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |