quote:Op zondag 9 september 2012 12:45 schreef Michhas het volgende:
[..]
Daar zouden we het nooit meer over hebben, NOOIT MEER!
[ afbeelding ]![]()
Die is trouwens wel origineel johquote:Op zondag 9 september 2012 14:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat zei de moeder van Michhas ook toen ik diep in d'r strot klaarkwam.
Oh, zoveel let ik er niet op hoorquote:Op zondag 9 september 2012 15:11 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Boehoe,je bent nog jong,je kan het makkelijk hebben
Veel Forza gespeeldquote:Op zondag 9 september 2012 15:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Die Perez kan wel autootje rijden
Niets mis met ziggo hier. Zal wel iemand een kabel hebben door gesnedenquote:Op zondag 9 september 2012 15:43 schreef SoldMayor het volgende:
Godverdomme![]()
![]()
![]()
![]()
Vies vuil kanker ziggo.
Zit ik Formule 1 te kijken. En na 10 minuten........
Weg tv, internet en telefoon.
Echt precies tijdens de F1????????????? Het enigste wat nog boeiend was dit weekend als het sport ging.![]()
![]()
![]()
![]()
En jawel nu doet alles het weer. Gelukkig nou net het podium kunnen kijken.![]()
![]()
Lekker dan, heb gewoon de hele race kunnen kijken. Maar wel mooie race van Perezquote:Op zondag 9 september 2012 15:43 schreef SoldMayor het volgende:
Godverdomme![]()
![]()
![]()
![]()
Vies vuil kanker ziggo.
Zit ik Formule 1 te kijken. En na 10 minuten........
Weg tv, internet en telefoon.
Echt precies tijdens de F1????????????? Het enigste wat nog boeiend was dit weekend als het sport ging.![]()
![]()
![]()
![]()
En jawel nu doet alles het weer. Gelukkig nou net het podium kunnen kijken.![]()
![]()
HAHAHA STEFquote:Op zondag 9 september 2012 15:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Niets mis met ziggo hier. Zal wel iemand een kabel hebben door gesneden
U mad?quote:Op zondag 9 september 2012 15:46 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
HAHAHA STEF
GESNEDEN *OSS* *SNIJDEN* *MESSEUHHHHHHH**
kankerziggo.
Ja doe ik ook maar. Is van 6 tot 7 toch ofzo?quote:Op zondag 9 september 2012 15:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
je kan toch de herhaling kijken? of je download de race ff
Is toch niet leuk als je de uitslag al weet. Ik kijk UFC of Strikeforce bijna altijd live maar als ik het moet downloaden kijk ik niet op sherdog anders is het kutquote:Op zondag 9 september 2012 15:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
je kan toch de herhaling kijken? of je download de race ff
Normaal wel rond een uur of 6 jaquote:Op zondag 9 september 2012 15:54 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja doe ik ook maar. Is van 6 tot 7 toch ofzo?
Wtf is er trouwens gebeurd met compleet redbull en button?
Weet niet of ie de uitslag al bekeken heeft?quote:Op zondag 9 september 2012 15:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Is toch niet leuk als je de uitslag al weet. Ik kijk UFC of Strikeforce bijna altijd live maar als ik het moet downloaden kijk ik niet op sherdog anders is het kut
Hij zag het podium toch. Vettel moest stoppen om de motor heel te houden ofzo. Laatste 15 rondes waren wel leuk de rest dodelijk saaiquote:Op zondag 9 september 2012 15:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Normaal wel rond een uur of 6 ja. Ja Vettel moest de auto stil zetten van het team, dat was wel apart
[..]
Weet niet of ie de uitslag al bekeken heeft?
Oh ja hij heeft podium wel gezienquote:Op zondag 9 september 2012 15:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hij zag het podium toch. Vettel moest stoppen om de motor heel te houden ofzo. Laatste 15 rondes waren wel leuk de rest dodelijk saai
Nat geo heeft 9/11 gezever, discovery een dom survival programma, mtv had vma gezever en er was geen voetbal dus ja dan maar F1quote:Op zondag 9 september 2012 15:58 schreef SoldMayor het volgende:
Stef praat over F1![]()
ff screenshotje gemaakt hoor.
quote:Op zondag 9 september 2012 13:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
30 euro kip was mijn ode aan Pringles.
Kaulo amateur saviquote:Op zondag 9 september 2012 18:01 schreef Cliffy het volgende:
Maat van me heeft nieuwe Android op m'n telefoon gezet, kan ie opeens m'n Exchange contacts niet meer importen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |