Als je dan geluk hebt heb je voor het stappen je Hardline Pro perk ingesteld zodat je de carepackage nog een keer kunt veranderen mocht de inhoud telleurstellend zijn.quote:Op zondag 9 september 2012 13:35 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Kan je het wel mee vergelijkenVaak heb je de troep, maar soms heb je de chopper gunner van de zakjes, met 2 verse durum erin
Dat zou vet zijn, beetje frommelen met je zakje en je zwarte kaassouffle verandert in een broodje shoarmaquote:Op zondag 9 september 2012 13:36 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Als je dan geluk hebt heb je voor het stappen je Hardline Pro perk ingesteld zodat je de carepackage nog een keer kunt veranderen mocht de inhoud telleurstellend zijn.
En wanneer je dan juicht kijkt de rest van de mensen je echt vuil aan omdat hun waarschijnlijk de kliekjes krijgen maar dat boeit niet als je drie koningen en een bakkie leut in je nek hebt hangenquote:Op zondag 9 september 2012 13:35 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Kan je het wel mee vergelijkenVaak heb je de troep, maar soms heb je de chopper gunner van de zakjes, met 2 verse durum erin
quote:Op zondag 9 september 2012 13:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
maar dat boeit niet als je drie koningen en een bakkie leut in je nek hebt hangen
Ik heb binnenkort weer zo'n te gekke IEMES fuifquote:Op zondag 9 september 2012 13:39 schreef PierreTT het volgende:
[..]![]()
Het is wel waar, sta je daar met je verse broodje met nog knisperende sla ertussen, staan zij daar met zo'n verlepte halve pizza Margherita
Ah leuk, kan je April (AA-PRIL) weer eens opzoekenquote:Op zondag 9 september 2012 13:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb binnenkort weer zo'n te gekke IEMES fuif
Over 3 weken geloof ik. April die heeft me nog een paar keer gesmstquote:Op zondag 9 september 2012 13:44 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ah leuk, kan je April (AA-PRIL) weer eens opzoekenWanneer?
Laat maar weten, kunnen we weer 18-jarige pubers uitlachenquote:Op zondag 9 september 2012 13:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Over 3 weken geloof ik. April die heeft me nog een paar keer gesmst
Doen we. Dat vorige feest was nog best gezellig ookquote:Op zondag 9 september 2012 13:49 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Laat maar weten, kunnen we weer 18-jarige pubers uitlachen
17 en 18-jarigen die over elkaar heen flikkeren en elkaar onderkotsen, briljantquote:Op zondag 9 september 2012 13:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Doen we. Dat vorige feest was nog best gezellig ook
Baas.quote:Op zondag 9 september 2012 00:25 schreef PierreTT het volgende:
[..]
De AH XL hier verkoopt Parbo,binnenkort even wat djogo's halen
Zag ze ineens staan bij de importproducten. En niet eens zo heel erg duurquote:
Jou dans skills zijn wel ongeevenaardquote:Op zondag 9 september 2012 13:54 schreef PierreTT het volgende:
[..]
17 en 18-jarigen die over elkaar heen flikkeren en elkaar onderkotsen, briljant
Jouw tegen-de-muur-hang-bier-drink-skills ookquote:Op zondag 9 september 2012 13:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jou dans skills zijn wel ongeevenaard
quote:Op zondag 9 september 2012 13:49 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Laat maar weten, kunnen we weer 18-jarige pubers uitlachen
Dansen en ik hebben geen gelukkig huwelijk dus ik drink altijd gewoon een biertje en waggel af en toe een beetjequote:Op zondag 9 september 2012 13:59 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Jouw tegen-de-muur-hang-bier-drink-skills ook
Jij scoorde wel April dankzij mijquote:Op zondag 9 september 2012 14:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dansen en ik hebben geen gelukkig huwelijk dus ik drink altijd gewoon een biertje en waggel af en toe een beetje
Die avond was echt prachtig ze was oprecht boos op jou niet omdat je dr weg stuurde maar omdat je mijn baard in de hens stakquote:Op zondag 9 september 2012 14:02 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Jij scoorde wel April dankzij mijIk had haar op jou afgestuurd op een vrij onaardige manier, toen stak ik je baard in de fik en toen hadden jullie een gezamenlijke vijand
![]()
quote:Op zondag 9 september 2012 14:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die avond was echt prachtig ze was oprecht boos op jou niet omdat je dr weg stuurde maar omdat je mijn baard in de hens stak
Ja ja heb mijn baard de dag erna er helemaal af moeten halen vanwegen die kale plekquote:Op zondag 9 september 2012 14:07 schreef PierreTT het volgende:
[..]![]()
Dat moment van wegsturen:
"Hoi, ik ben April, alles goed?" "Ja hoor. Zie je die jongen daar? Die heeft meer interesse dan ik". En van je baard was serieus per ongeluk
Godverdomme al die verhalen, nu heb ik zin in pils en frituurquote:Op zondag 9 september 2012 14:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja ja heb mijn baard de dag erna er helemaal af moeten halen vanwegen die kale plek
Vorige keer toen jij moest werken en ik daar sliep in jou crib zonder enig idee dat je weg wasquote:Op zondag 9 september 2012 14:11 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Godverdomme al die verhalen, nu heb ik zin in pils en frituur
Ook erg leukquote:Op zondag 9 september 2012 14:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vorige keer toen jij moest werken en ik daar sliep in jou crib zonder enig idee dat je weg was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |