En ook keihard op gaan vreten voor het cafe. Bevriende mensen langskomen en heel boos gaan doen dat het onze kip isquote:Op zondag 9 september 2012 12:55 schreef Michhas het volgende:
[..]
Stef die even eten voor ons ging halen en terugkomt met 30 euro aan kip![]()
Die 30 euro kip ook niet? Of die andere keer, dat we geen eten meer mochten hebben. Na 10 meter omdraaien: "Ik ga het nog een keer wat liever vragen"quote:Op zondag 9 september 2012 12:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik was moe en dat bankje lag prima, dat met die banjo kon ik me helemaal niet herinneren
Dat gaat hem sowieso niet worden, morgen gaat de wekker weer om 05:45quote:Op zondag 9 september 2012 12:55 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Goed, vanavond dus zuipen in Arnhem?
Weet ikquote:Op zondag 9 september 2012 12:57 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dat gaat hem sowieso niet worden, morgen gaat de wekker weer om 05:45
O man, nog nooit zoveel kip bij elkaar gezienquote:Op zondag 9 september 2012 12:56 schreef PierreTT het volgende:
[..]
En ook keihard op gaan vreten voor het cafe. Bevriende mensen langskomen en heel boos gaan doen dat het onze kip is
Pringles had een goede tijd gehadquote:Op zondag 9 september 2012 12:59 schreef Michhas het volgende:
[..]
O man, nog nooit zoveel kip bij elkaar gezien
30 euro kip was mijn ode aan Pringles.quote:Op zondag 9 september 2012 12:57 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Die 30 euro kip ook niet? Of die andere keer, dat we geen eten meer mochten hebben. Na 10 meter omdraaien: "Ik ga het nog een keer wat liever vragen"![]()
quote:Op zondag 9 september 2012 13:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Goede titel voor een nummer op de volgende mixtape overigens
Zanger Stef - 30 Euroquote:Op zondag 9 september 2012 13:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Goede titel voor een nummer op de volgende mixtape overigens
Big Stef & Pipa Pierre - Kip Kanenquote:Op zondag 9 september 2012 13:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Jij ging anders ook als een dolle stier op die kip Pieter
Sameds is al tijden lang dicht vanwege cocainehandelquote:Op zondag 9 september 2012 13:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Had ik er sambal bij trouwens want dat haal ik altijd bij die toko. Bestaat Sameds eigenlijk nog Piet daar kon je broodjes kebab uit de muur trekken
Hoe kunnen ze met zo mooi product.quote:Op zondag 9 september 2012 13:22 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Sameds is al tijden lang dicht vanwege cocainehandelMaar klopt, die hadden wel een snackbar waar rond 4 uur ook broodjes doner in gedaan werden
Dan ging de deur al dicht, maar bleven ze gewoon die snackmuur volproppen. Technisch gezien waren ze dan namelijk dichtquote:Op zondag 9 september 2012 13:22 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Hoe kunnen ze met zo mooi product.
Altijd een verrassing als je een zak kocht. Je wist nooit 100% zeker wat erin zatquote:Op zondag 9 september 2012 13:23 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dan ging de deur al dicht, maar bleven ze gewoon die snackmuur volproppen. Technisch gezien waren ze dan namelijk dicht![]()
Ze gooiden er ook kip in, stukken pizza etc.
Zwarte kaassouffles heb ik een keer gehadquote:Op zondag 9 september 2012 13:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Altijd een verrassing als je een zak kocht. Je wist nooit 100% zeker wat erin zat
Ik een soort van mixed frituur in zo'n zak was best prima. Delletje, Mexico,kroket, bami en wat frietjesquote:Op zondag 9 september 2012 13:29 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Zwarte kaassouffles heb ik een keer gehad
Beetje zo carepackage dit dat.quote:Op zondag 9 september 2012 13:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Altijd een verrassing als je een zak kocht. Je wist nooit 100% zeker wat erin zat
Tegen een uur of 4 prop ik ook werkelijk alles naar binnen, maar zwarte kaassouflfles ging toch een beetje verquote:Op zondag 9 september 2012 13:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik een soort van mixed frituur in zo'n zak was best prima. Delletje, Mexico,kroket, bami en wat frietjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |