Hoezo ben ik veranderdquote:Op zondag 9 september 2012 12:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij bent echt veranderd sinds Diablo. Bovendien komt er vanavond MLS op dus het weekend is niet helemaal verneukt
Mwah, het was een beetje dood in de stad. Was verder wel gezellig hoor, maar als Niels naar Arnhem was gekomen zou hij zwaar teleurgesteld zijn denk ikquote:
Je bent al maanden aan het veranderen Michiel. Dit gaat niet over voetbal maar over het leven.quote:Op zondag 9 september 2012 12:24 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hoezo ben ik veranderd![]()
Je weet toch allang dat ik dat domme voetbalgezwets niet uit kan staan, daar is niks aan veranderd hoor
Volgende keer komen we samen wel eens langs. Veel meer dan een bar heb ik niet nodigquote:Op zondag 9 september 2012 12:25 schreef Michhas het volgende:
[..]
Mwah, het was een beetje dood in de stad. Was verder wel gezellig hoor, maar als Niels naar Arnhem was gekomen zou hij zwaar teleurgesteld zijn denk ik
Ben nu helemaal niet meer uitgeweest. Dus wellicht was arnhem alsnog beterquote:Op zondag 9 september 2012 12:25 schreef Michhas het volgende:
[..]
Mwah, het was een beetje dood in de stad. Was verder wel gezellig hoor, maar als Niels naar Arnhem was gekomen zou hij zwaar teleurgesteld zijn denk ik
En twee kussens op de stoel en stokjes aan de pedalenquote:Op zondag 9 september 2012 12:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Haha ja daar dacht ik ook al aan
Heb je het nu over dat SM gedoe? Want je weet dat dat een ongelukje was!quote:Op zondag 9 september 2012 12:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je bent al maanden aan het veranderen Michiel. Dit gaat niet over voetbal maar over het leven.
quote:Op zondag 9 september 2012 12:27 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ben nu helemaal niet meer uitgeweest. Dus wellicht was arnhem alsnog beter
Gaan we doenquote:Op zondag 9 september 2012 12:26 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Volgende keer komen we samen wel eens langs. Veel meer dan een bar heb ik niet nodig
We hebben Tilburg al gehad, tijd voor de volgende stadquote:
Daar maak je geen grapjes over en ik had zeker verwacht dat jij dit zou begrijpen.quote:Op zondag 9 september 2012 12:28 schreef Michhas het volgende:
[..]
Heb je het nu over dat SM gedoe? Want je weet dat dat een ongelukje was!
Heh wat?quote:Op zondag 9 september 2012 12:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Daar maak je geen grapjes over en ik had zeker verwacht dat jij dit zou begrijpen.
Je weet best wat er is voor gevallen toen we in Tilburg waren.quote:Op zondag 9 september 2012 12:39 schreef Michhas het volgende:
[..]
Heh wat?
Explain yourself, young grasshopper.
Jij lag op een bankje te snurken. En ja, daar zijn pics van.quote:Op zondag 9 september 2012 12:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je weet best wat er is voor gevallen toen we in Tilburg waren.
Daar zouden we het nooit meer over hebben, NOOIT MEER!quote:Op zondag 9 september 2012 12:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je weet best wat er is voor gevallen toen we in Tilburg waren.
Deze is echt briljantquote:Op zondag 9 september 2012 12:45 schreef Michhas het volgende:
[..]
Daar zouden we het nooit meer over hebben, NOOIT MEER!
[ afbeelding ]![]()
Ik wilde snel een foto maken waar zij nog op stond, maar ze liep snel wegquote:Op zondag 9 september 2012 12:49 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Deze is echt briljantGitaar jatten van een straatartiest
Heb er nog een thuis van Stef knockout op een bankje met jou erachter, vreemd kijkend en hard lachendquote:Op zondag 9 september 2012 12:50 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik wilde snel een foto maken waar zij nog op stond, maar ze liep snel wegHier staat ze nog wel aan de linkerkant
Stef, wat een koning
Hahaquote:Op zondag 9 september 2012 12:51 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Heb er nog een thuis van Stef knockout op een bankje met jou erachter, vreemd kijkend en hard lachend
Elke keer als ik daar loop moet ik aan die foto denkenquote:Op zondag 9 september 2012 12:45 schreef Michhas het volgende:
[..]
Daar zouden we het nooit meer over hebben, NOOIT MEER!
[ afbeelding ]![]()
quote:Op zondag 9 september 2012 12:53 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Elke keer als ik daar loop moet ik aan die foto denken
Stef die even eten voor ons ging halen en terugkomt met 30 euro aan kipquote:Op zondag 9 september 2012 12:54 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja, klopt. Gelukkig thuisgebracht door Marloes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |