Hoeveel moet je betalenquote:Op maandag 10 september 2012 18:58 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Helaas niet. Maar goed, maakt verder ook niet uit, af en toe gewoon lekker om hier eens klagen
Ik kreeg terug, maar was het meteen alweer kwijt omdat de vrouw moest lappenquote:
Ik krijg ook altijd bakken terug rond de zomerquote:Op maandag 10 september 2012 19:02 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik kreeg terug, maar was het meteen alweer kwijt omdat de vrouw moest lappen
Niks, onder een bepaald bedrag hoef je blijkbaar (bijna) geen btw af te dragen en dat heb ik nooit gewetenquote:
quote:Op maandag 10 september 2012 19:51 schreef Cliffy het volgende:
Lol word gewoon ge-oneshot door die Crawmerax
Mijn Xbox is bustedquote:Op maandag 10 september 2012 20:28 schreef Rossdale het volgende:
Geef hem de Pipa maar michanders red hij het nooit
Ben maar ff paar andere missies gaan doen, ben nou 61.5 maar heb alleen nog zo'n arena over die echt fuckin saai en idioot lang is..quote:Op maandag 10 september 2012 20:19 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nou moet ik zeggen dat wij ook niet helemaal honderd procent eerlijk hebben gespeeld
HP heeft er net als samsung een handje vanquote:Op maandag 10 september 2012 20:42 schreef Tauchmeister het volgende:
Apple, 2009:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
HP, 2013:
Ik zou me als 'designer' kapot schamen
Daar je eigen druk over makenquote:Op maandag 10 september 2012 20:42 schreef Tauchmeister het volgende:
Apple, 2009:
HP, 2013:
Ik zou me als 'designer' kapot schamen
quote:Op maandag 10 september 2012 21:26 schreef badboynova het volgende:
Hey leuk een Apple topic, hier moet [ afbeelding ] overheen.
Zal ik anders eventjes in het andere team gaan?quote:Op dinsdag 11 september 2012 00:40 schreef SoldMayor het volgende:
Hele dag morgen dus in de AC130 zitten op Rush.
Ach ik blaas je gewoon uit je.pauper vliegtuig met die ac130.quote:Op dinsdag 11 september 2012 00:51 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Zal ik anders eventjes in het andere team gaan?
Ok, dan doe je dat.quote:Op dinsdag 11 september 2012 01:12 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ach ik blaas je gewoon uit je.pauper vliegtuig met die ac130.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |