SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
Daar moet altijd knoflook saus bij.quote:Op maandag 10 september 2012 16:02 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Kibbeling met ravigotte,ik wil het
Spamhoerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 september 2012 16:40 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
SpamhoerDaar hou jij wel van toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
Wist niet dat je LWOO deed.quote:Op maandag 10 september 2012 16:48 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Stel eens niet zulke lastige vragen
In 1 savegame?quote:Op maandag 10 september 2012 16:59 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ja, vanuit daar naar boven toe werken tot de uni
Voor het eerst dat je belt ofzo?quote:Op maandag 10 september 2012 18:04 schreef Tauchmeister het volgende:
Wat een incompetente mongolen bij de BelastingTelefoon
Nee, maar het lijkt met het jaar slechter te worden...quote:Op maandag 10 september 2012 18:19 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Voor het eerst dat je belt ofzo?
?quote:Op maandag 10 september 2012 18:04 schreef Tauchmeister het volgende:
Wat een incompetente mongolen bij de BelastingTelefoon
Morgen fifa 13 demoquote:Op maandag 10 september 2012 18:22 schreef Pixell het volgende:
Ik ben een btje game moe volgens mij, ben weer allemaal oude spellen aan het spelen die ik nog maar half of niet heb uitgespeeld
Een uur en een kwartier aan de telefoon zitten voor een vraag die in vijf minuten beantwoord kan wordenquote:
Was niet op te zoeken op interwebz?quote:Op maandag 10 september 2012 18:48 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Een uur en een kwartier aan de telefoon zitten voor een vraag die in vijf minuten beantwoord kan worden
Whoohoo!quote:Op maandag 10 september 2012 18:48 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Een uur en een kwartier aan de telefoon zitten voor een vraag die in vijf minuten beantwoord kan worden
Helaas niet. Maar goed, maakt verder ook niet uit, af en toe gewoon lekker om hier eens klagenquote:Op maandag 10 september 2012 18:49 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Was niet op te zoeken op interwebz?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |