De enige die ik weet is de G&G, die in de AHXL zit. Zal het eens vragen daar.quote:
Daar doen Belgen toch wel aan? Heb het krat daar gekochtquote:
Nee.quote:Op zaterdag 8 september 2012 12:04 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Daar doen Belgen toch wel aan? Heb het krat daar gekocht
Daar zetten ze de TV op / maken er een huis van / hondenhok / roomdivider en ga zo maar door. Gewoon beetje je creativiteit gebruiken.quote:Op zaterdag 8 september 2012 12:41 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Oh okmaar wat doen Belgen dan met kratje
die zijn wellicht niet zo gierig dat ze een krat van de brouwer alleen terugbrengen als er geld tegenover staat?quote:Op zaterdag 8 september 2012 12:41 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Oh okmaar wat doen Belgen dan met kratje
Er hoeft geen geld tegenover te staan, het scheelt mij in vuilnis als ik het ergens kan inleveren.quote:Op zaterdag 8 september 2012 23:16 schreef Waterweg het volgende:
[..]
die zijn wellicht niet zo gierig dat ze een krat van de brouwer alleen terugbrengen als er geld tegenover staat?
Bij de milieustraat van de gemeente in dat geval.quote:Op zondag 9 september 2012 14:27 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Er hoeft geen geld tegenover te staan, het scheelt mij in vuilnis als ik het ergens kan inleveren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |