Strootman was met BMI de beste van het veld. Hoort zeker in de basis. Het ging gister juist beter lopen toen Clasie eruit ging.quote:Op zaterdag 8 september 2012 10:28 schreef Siyara het volgende:
Ik zou Clasie wel ipv Strootman willen zien. Denk dat het middenveld dan een stuk beter uit de verf komt. Strootman op rechts (of was het links?) vond ik in de eerste helft ook geen heel groot succes.
Waarom?quote:Op zaterdag 8 september 2012 10:28 schreef Siyara het volgende:
Ik zou Clasie wel ipv Strootman willen zien.
Je vergeet een naam...quote:Op zaterdag 8 september 2012 14:42 schreef sausagin het volgende:
Nederland wint dit makkelijk. Dat Juhasz 1 van de beste Hongaarse spelers is zegt al genoeg.
Nee dat viel wel mee, toen janmaat eruit ging.. Toen liep het gelijk beterquote:Op zaterdag 8 september 2012 16:49 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Strootman was met BMI de beste van het veld. Hoort zeker in de basis. Het ging gister juist beter lopen toen Clasie eruit ging.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Clasie speelde de helft van de ballen meteen terug, was fysiek niet opgewassen tegen de Turken. Heeft niks in Oranje te zoeken. Strootman en Maher voldoen prima.quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:14 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Vond Clasie niet super spelen gister, maar zeker niet slecht! Maar ik zou het wel snappen als Van Gaal voor Strootman, Fer en Sneijder kiest, meer balans en 'body' op het middenveld. Clasie gaat zijn kans zeker nog pakken, maar voor nu is hij nog niet klaar voor Oranje.
Janmaat viel mij zwaar tegen, jammer, denk ook niet dat Van Gaal hem nog eens zou laten beginnen.
Tegen Dynamo Kiev was hij anders de beste van het veld. Ook fysiek redelijk sterke spelers. Denk nu toch dat hij weer opgesteld gaat worden, denk niet dat hij met Maher gaat beginnen.quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:23 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
[..]
Clasie speelde de helft van de ballen meteen terug, was fysiek niet opgewassen tegen de Turken. Heeft niks in Oranje te zoeken. Strootman en Maher voldoen prima.
twitter:KNVBpers twitterde op zondag 09-09-2012 om 14:18:36Tim Krul verlaat trainingskamp Oranje met elleboogblessure. Van Gaal voegt debutant Jeroen Zoet toe aan spelersgroep. #honned reageer retweet
Stekelenburg of Vorm dus op doelquote:Op zondag 9 september 2012 14:19 schreef Caland het volgende:
twitter:KNVBpers twitterde op zondag 09-09-2012 om 14:18:36Tim Krul verlaat trainingskamp Oranje met elleboogblessure. Van Gaal voegt debutant Jeroen Zoet toe aan spelersgroep. #honned reageer retweet
Ik begrijp de keuze voor Zoet wel.quote:Op zondag 9 september 2012 14:24 schreef Fok-it het volgende:
Jeroen Zoet boven Vermeer, Mulder, Velthuizen, Cilessen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |