quote:Word has spread among E3's Dark Souls aficionados that Namco Bandai is giving a free shirt to anyone who can defeat the Mirror Knight, the boss in the playable build on display today.
quote:According to a Namco rep, not one journalist has managed to defeat the Mirror Knight. Even the rep had only managed to defeat it once, and he'd spent the last six hours demonstrating the same five minutes of gameplay over, and over again.
quote:He also wields a mirror which, in the final build, will be an invasion entry point for other human players. This means you'll be dealing with not only a boss but also an invader, which is hilariously sadistic.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe eens niet.
Openings cutscene was wel tof! Sowieso dat horror/fantasy sfeertje bevalt me goed. En de sfeer is ook geniaal alles is gewoon vertyft en ziekquote:Op donderdag 20 februari 2014 14:55 schreef Necrodeath het volgende:
Het komt spelenderwijs.
Het is niet echt een vertellend verhaal, je moet het zelf een beetje bij elkaar zoeken.
Elk item heeft een beschrijving, en je leert veel door die beschrijvingen te lezen.
En je hebt natuurlijk de opening cutscene welke het verhaal vooraf met je doorneemt.
Er is ook een optie om de camera iets anders te laten reageren, dat hielp bij mij wel eens.
Zal het eens opstarten, kijken hoe het precies heet.
Edit: Camera auto wall recovery. Dat uitzetten hielp bij mij bij bepaalde stukken.
Tof hèquote:Op donderdag 20 februari 2014 13:30 schreef AQuila360 het volgende:
Ik ben ook eindelijk aan Dark Souls begonnen, leek me te moeilijk en daarom niet leuk maar nu in de Sale gekocht om toch maar eens te proberen.
Echt super tof! Ben nu een uur of 8 bezig en eigenlijk nog pas in het begin. Moet wel zeggen dat ik meestal dood ga doordat ik ergens vanaf pleur of doordat m'n camera en en de auto-lock gek doet. Maar wel tof dat je toch altijd wel het gevoel hebt dat je iets verder bent gekomen.
Verhaal is me alleen onduidelijk of is er gewoon niet echt een verhaal? Of komt dat spelenderwijs?
Het is super idd! Moet morgen wel ff doorspelen want zit nu te lang in het zelfde gebied.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:48 schreef 2dope het volgende:
[..]
Tof hè
Zo rolde ik er ook in, vriend van me raadde het aan maar het leek me allemaal vrij lame na alleen wat gelezen en wat screenshots gezien te hebben. Inmiddels heb ik een lvl 170 character en heb daarna ergens een PS3 gefixed om ook Demon's souls te kunnen spelen.
Het feit dat het verhaal niet 'laid out to play out' is vind ik extra gruwelijk, maakt 't allemaal net ff wat mysterieuzer. Zoals gezegd de item descriptions maar vooral ook de dialogen met NPC's werken aardig verklarend, hoewel de meeste NPC's gewoon compleet gestoord/insane zijn. Ohja, en afgronden in flikkeren is ook nog steeds mijn no.1 cause of death
Hoe bedoel je? Dat je ze niet nog een keer kunt doen?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:07 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Het is super idd! Moet morgen wel ff doorspelen want zit nu te lang in het zelfde gebied.
Alleen wel lame dat je veel bazen niet terug kunt daar heb ik altijd zo'n hekel aan.
Nee dat je door dat witte gedoe gaat en dan kun je niet meer terug door die deur op dat momentquote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:08 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Dat je ze niet nog een keer kunt doen?
Ja zo'n invader heb ik 1 keer gehad en toen viel ik van schrik van een brug af, maar die kunnen alleen je invaden als je human bent toch? Ik ben nu vaak Undead zodat dat niet kan maar dan heb je weer andere nadelen toch?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:10 schreef Necrodeath het volgende:
Ah, op die manier
Heeft ook een voordeel, als jij er door gaat terwijl er een invader achter je aanzit, ben je die wel kwijt.
Tof!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:16 schreef Necrodeath het volgende:
Klopt, als je human bent, als je de baas van het gebied nog niet dood hebt, en er zijn stukken waar je niet geinvade kan worden.
En dat in een pot veranderen klopt ook inderdaad. Chameleon, een sorcery.
Nee die heb ik express niet gekozen, maargoed Capra dus wordt lastig die ruimte is zo klein en ben een kleine sorceror, zag wel dat er ook een lame manier bestond om hem te verslaan dus dat ik nog altijd doen.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:41 schreef Necrodeath het volgende:
Je bent op de goeie weg. Je moet langs Capra om verder te komen.
(Even ervan uitgaan dat je niet de Master Key als starting gift gekozen hebt)
Je kon hem van buiten al poisenen met zo'n item dat moest je dan over de muur gooien, zoiets las ik in elk geval verder nog niet gekeken of het makkelijk of tricky is. Maar is een last resort ding.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:49 schreef Necrodeath het volgende:
Wat was de lame manier die je gezien had?
Er is misschien een handige tip die ik je kan geven als je een sorceror bent. Griggs al gevonden?
Je kan in die ruimte inderdaad heel lame een trap oplopen en dan op hem springen, en dat dan 3x herhalen oid. Was bij mij de enige tactiek die werkte iig, die ruimte is echt veel te klein voor andere tactieken.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:46 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nee die heb ik express niet gekozen, maargoed Capra dus wordt lastig die ruimte is zo klein en ben een kleine sorceror, zag wel dat er ook een lame manier bestond om hem te verslaan dus dat ik nog altijd doen.
Wel een gruwelijke game dat had ik niet verwacht!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |