abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 1 maart 2014 @ 22:28:12 #251
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_137288297
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 22:27 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Gewoon weer op gaan halen.
Ja maar het was in dat stuk waar je met zo'n cirkel plateau omlaag gaat naar de blacksmith. Vergeten dat dat ding natuurlijk beneden stond 2de dood alle souls weg. Ben maar overnieuw begonnen. :P
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
  zaterdag 1 maart 2014 @ 22:29:28 #252
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_137288341
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 22:28 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Ja maar het was in dat stuk waar je met zo'n cirkel plateau omlaag gaat naar de blacksmith. Vergeten dat dat ding natuurlijk beneden stond 2de dood alle souls weg. Ben maar overnieuw begonnen. :P
Ik was als sorceror begonnen die is opzich wel fijn omdat je dan op afstand kunt blijven! Maar gewoon rustig spelen en niet gaan haasten dat zijn de momenten dat het mis gaat.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  zaterdag 1 maart 2014 @ 22:32:19 #253
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_137288459
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 22:29 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Ik was als sorceror begonnen die is opzich wel fijn omdat je dan op afstand kunt blijven! Maar gewoon rustig spelen en niet gaan haasten dat zijn de momenten dat het mis gaat.
Ja en die klote notes die soms totaal niet helpen, maar ik ben een pyromancer geworden op aanraden van iemand. En ik zal het rustig aandoen, wel een toffer spel dan skyrim. Hoewel die gast bij het eerste kampvuur creepy is met zijn gelach.
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
  zaterdag 1 maart 2014 @ 22:36:24 #254
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_137288632
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 22:32 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Ja en die klote notes die soms totaal niet helpen, maar ik ben een pyromancer geworden op aanraden van iemand. En ik zal het rustig aandoen, wel een toffer spel dan skyrim. Hoewel die gast bij het eerste kampvuur creepy is met zijn gelach.
Iedereen en alles is creepy daar :P
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  zaterdag 1 maart 2014 @ 22:37:13 #255
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_137288666
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 22:36 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Iedereen en alles is creepy daar :P
Nee die kerel die vraagt of je bij zijn covenant wilt is wel okay. Maar die creep bij het vuur is te eng. :'( Soms vind ik ook bloed en dan zie je een geest die dan rent of verdwijnt. Maar kan nooit items vinden als hij verdwijnt.
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
pi_137296932
Als ik 'straks' klaar ben met Dragons Dogma zit ik er over te denken om helemaal opnieuw te beginnen met Dark Souls (was nog niet zo heel ver gelukkig). Onder andere omdat een grappenmaker 'Kill him' had geschreven vlak voor de merchant in Undead Berg, waardoor ik geen boog had en ik ook die Drake Sword niet heb kunnen bemachtigen.

Ik ben nu een Pyromancer, maar zit over een andere klasse te twijfelen. In Demon's Souls ben ik een Knight. Welke klasses zijn jullie?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zondag 2 maart 2014 @ 09:40:27 #257
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_137298124
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2014 07:37 schreef StateOfMind het volgende:
Als ik 'straks' klaar ben met Dragons Dogma zit ik er over te denken om helemaal opnieuw te beginnen met Dark Souls (was nog niet zo heel ver gelukkig). Onder andere omdat een grappenmaker 'Kill him' had geschreven vlak voor de merchant in Undead Berg, waardoor ik geen boog had en ik ook die Drake Sword niet heb kunnen bemachtigen.

Ik ben nu een Pyromancer, maar zit over een andere klasse te twijfelen. In Demon's Souls ben ik een Knight. Welke klasses zijn jullie?
Lol die mercent doden maar je kon toch zien dat het geen vijand was? Ik zou als ik jou was gewoon aan deel 2 beginnen als die dadelijk uitkomt.

Ik ben als Sorrceror begonnen maar eigenlijk maakt startclass niet veel uit, had wel meteen die handige soul arrows. En nu gebruik ik voornamelijk spells en heb weinig armor dus ook wel snel met een klein schild en shortsword. Moet alleen eens op ander armor uit want heb dat nog vanaf het begin.

Mij lijkt wel tof om keer een speer of lans te proberen.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  zondag 2 maart 2014 @ 10:49:34 #258
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_137299500
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2014 07:37 schreef StateOfMind het volgende:
Als ik 'straks' klaar ben met Dragons Dogma zit ik er over te denken om helemaal opnieuw te beginnen met Dark Souls (was nog niet zo heel ver gelukkig). Onder andere omdat een grappenmaker 'Kill him' had geschreven vlak voor de merchant in Undead Berg, waardoor ik geen boog had en ik ook die Drake Sword niet heb kunnen bemachtigen.

Ik ben nu een Pyromancer, maar zit over een andere klasse te twijfelen. In Demon's Souls ben ik een Knight. Welke klasses zijn jullie?
Weet jij of 2 wel wat gaat worden voor de personal computer? Die dark souls 1 is ruk zonder de fix.
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
pi_137299559
Geen idee, ik speel nooit op de pc. Maar deel 1 schijnt idd een slechte port te zijn geweest, voor de pc that is.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zondag 2 maart 2014 @ 12:20:29 #260
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_137301661
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2014 07:37 schreef StateOfMind het volgende:
Als ik 'straks' klaar ben met Dragons Dogma zit ik er over te denken om helemaal opnieuw te beginnen met Dark Souls (was nog niet zo heel ver gelukkig). Onder andere omdat een grappenmaker 'Kill him' had geschreven vlak voor de merchant in Undead Berg, waardoor ik geen boog had en ik ook die Drake Sword niet heb kunnen bemachtigen.

Ik ben nu een Pyromancer, maar zit over een andere klasse te twijfelen. In Demon's Souls ben ik een Knight. Welke klasses zijn jullie?
je kan z'n staart er ook afhakken als ie op de brug staat.
  zondag 2 maart 2014 @ 13:14:59 #261
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_137303190
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2014 10:52 schreef StateOfMind het volgende:
Geen idee, ik speel nooit op de pc. Maar deel 1 schijnt idd een slechte port te zijn geweest, voor de pc that is.
Oh ok.

Ik heb nu de black knight verslagen en een eindbaas die daarna kwam. Die je het best kilt door op de ladder te klimmen met plunge attacks. Maar ik heb nu een black knight shield, die redelijk zwaar is. Vervelend dat ik nog geen goed wapen heb.
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
pi_137311211
Ben langs seath en zon vuurversie van de asylum demon. fucking hell die was irritant in dat kleine kamertje.
  zondag 2 maart 2014 @ 17:48:25 #263
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_137315186
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2014 13:14 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Oh ok.

Ik heb nu de black knight verslagen en een eindbaas die daarna kwam. Die je het best kilt door op de ladder te klimmen met plunge attacks. Maar ik heb nu een black knight shield, die redelijk zwaar is. Vervelend dat ik nog geen goed wapen heb.
Ik heb allemaal lichte gear dat is toch ook wel handig.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  zondag 2 maart 2014 @ 17:58:01 #264
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_137315634
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2014 17:48 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Ik heb allemaal lichte gear dat is toch ook wel handig.
Ja blacknight shield is wel zwaar geloof ik.

http://darksouls.wikia.com/wiki/Black_Knight_Shield
Weet jij of die goed is? Ik geloof dat het wel een nette is, maar weet het niet zeker. De fire reduction is erg mooi denk ik.

Bah ik weet niet, waar ik wat licht armor kan pakken, of een goed wapen maar dit schild is het beste wat ik heb on the moment.
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
  zondag 2 maart 2014 @ 19:40:07 #265
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_137319636
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2014 17:58 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Ja blacknight shield is wel zwaar geloof ik.

http://darksouls.wikia.com/wiki/Black_Knight_Shield
Weet jij of die goed is? Ik geloof dat het wel een nette is, maar weet het niet zeker. De fire reduction is erg mooi denk ik.

Bah ik weet niet, waar ik wat licht armor kan pakken, of een goed wapen maar dit schild is het beste wat ik heb on the moment.
Lekker licht pakken! En die schilden krijg je best veel nog dus misschien later alsnog handig.

Ik ben nu een stukje verder in Blighttown echt super toffe enge sfeer! Moet nu ook meer met zwaard en schild doen en minder met spells.

Ik heb ook een pyromancy ding gekocht alleen snap ik niet echt hoe die werkt, het is wel zo'n firebolt ding alleen kan ik die niet ver weg krijgen of hoor dat zo?
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  zondag 2 maart 2014 @ 19:43:52 #266
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_137319814
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2014 19:40 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Lekker licht pakken! En die schilden krijg je best veel nog dus misschien later alsnog handig.

Ik ben nu een stukje verder in Blighttown echt super toffe enge sfeer! Moet nu ook meer met zwaard en schild doen en minder met spells.

Ik heb ook een pyromancy ding gekocht alleen snap ik niet echt hoe die werkt, het is wel zo'n firebolt ding alleen kan ik die niet ver weg krijgen of hoor dat zo?
De firebolt is krachtig, maar je kan er inderdaad niet al te ver mee schieten. Ik wil zeg misschien wat meer in atunement gaan omdat ik de soul arrows stoer vind ogen en wel als magiër verder wil.
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
  zondag 2 maart 2014 @ 20:17:31 #267
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_137321338
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2014 19:43 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

De firebolt is krachtig, maar je kan er inderdaad niet al te ver mee schieten. Ik wil zeg misschien wat meer in atunement gaan omdat ik de soul arrows stoer vind ogen en wel als magiër verder wil.
Goeie keuze denk ik ja,
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  zondag 2 maart 2014 @ 20:18:08 #268
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_137321357
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2014 20:17 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Goeie keuze denk ik ja,
Alleen even kijken waar ik wat beters kan halen die soul arrows raken niet zo hard meer. En ik moet langs zo'n klote draak.
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
  zondag 2 maart 2014 @ 20:20:48 #269
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_137321481
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2014 20:18 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Alleen even kijken waar ik wat beters kan halen die soul arrows raken niet zo hard meer. En ik moet langs zo'n klote draak.
Ik gebruik die Soul Arrows nog steeds! Heb ook wel de verbeterde versie van die en de extra zware maar die kleine 1e blijven handig!
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  zondag 2 maart 2014 @ 20:21:41 #270
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_137321513
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2014 20:20 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Ik gebruik die Soul Arrows nog steeds! Heb ook wel de verbeterde versie van die en de extra zware maar die kleine 1e blijven handig!
Hmm nice, zijn er ook nog andere spells? Of blijft het eigenlijk daarbij? Bij de soul arrows.
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
  zondag 2 maart 2014 @ 20:25:23 #271
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_137321678
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2014 20:21 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Hmm nice, zijn er ook nog andere spells? Of blijft het eigenlijk daarbij? Bij de soul arrows.
Nee meerdere nog als het goed is, alleen is wel alles dus een x aantal keer gebruiken maar dat is wel tof want die zware heb je veel minder dus je moet ook die kleine blijven gebruiken.

Waar ben je nu?
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  zondag 2 maart 2014 @ 20:26:36 #272
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_137321740
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2014 20:25 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Nee meerdere nog als het goed is, alleen is wel alles dus een x aantal keer gebruiken maar dat is wel tof want die zware heb je veel minder dus je moet ook die kleine blijven gebruiken.

Waar ben je nu?
Ik heb de 2de eindbaas gepakt, en toen heb ik een ladder naar beneden getrapt die bij dat bonfire uitkomt. Nu moet ik weer naar boven of zo. Of was er een 2de bonfire voorbij het drakenvuur geen idee ik ben ergens bij een bonfire.
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
  zondag 2 maart 2014 @ 20:27:14 #273
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_137321773
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2014 20:26 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Ik heb de 2de eindbaas gepakt, en toen heb ik een ladder naar beneden getrapt die bij dat bonfire uitkomt. Nu moet ik weer naar boven of zo. Of was er een 2de bonfire voorbij het drakenvuur geen idee ik ben ergens bij een bonfire.
Ahja daar, je gaat wel snel joh ik was daar goed en wel na heel wat uur.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  zondag 2 maart 2014 @ 20:29:21 #274
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_137321871
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2014 20:27 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Ahja daar, je gaat wel snel joh ik was daar goed en wel na heel wat uur.
Ja ik ga vrij goed. Ze zijn niet zo moeilijk, heb alleen moeite gehad met de 2de baas. Weliswaar had ik hem op de 4de x proberen. Wat vrij kloten is, als ik mijn souls verlies bij een baas moet ik dus doorgaan totdat die baas dood is. En ik mijn souls hou, dan kan ik pas weer leaven? Of als ik leave en terug kom liggen mijn souls daar dan nog? Want dat is het vervelende aan dit spel ik weet niet goed wanneer hij nu precies doet saven....

En of ik gewoon kan stoppen het lijkt me vervelend als je bepaalde bazen 50x moet proberen en een dag voorbij is.
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
pi_137323230
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2014 19:40 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Lekker licht pakken! En die schilden krijg je best veel nog dus misschien later alsnog handig.

Ik ben nu een stukje verder in Blighttown echt super toffe enge sfeer! Moet nu ook meer met zwaard en schild doen en minder met spells.

Ik heb ook een pyromancy ding gekocht alleen snap ik niet echt hoe die werkt, het is wel zo'n firebolt ding alleen kan ik die niet ver weg krijgen of hoor dat zo?
1. dar kan wel. eerst enemy locken.
2. naarmate je levelt en endurance opbouwt kan je zwaardere gear halen, of je moet proberen havel the rock's ring te halen. Die zit in die toren onderaan waar je de eerste eindbaas sloopte.
3.je zit in Blighttown, als je bij het waterwheel komt, na de 2e trap omhoog ligt de hele goede crimson set + een spell geloof ik.

Die fire reduction op het black shield is idd erg mooi, daar ga je nog wat aan hebben bij bv quelaag, ceaseless discharge en Centipede Demon.

Ik ben nu bezig een cleric naast mn battlemage te maken, puur voor co op. Is erg leuk, beetje mensen healen van afstand :P
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')