quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
Oke vooruit Gayguyim, ik ga wel mee.
Laat ik het zien hoe het moet, dan kan je het de volgende keer alleen af
wel GODVERDOMME! dat dit kan in Nederland!quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik heb geen schone sokken en die zitten nog in de droger
a Gay guy I amquote:
Profiteer ervan, eenmalig aanbodquote:
Dat zal echt wel vaker gezegd zijn tegen hemquote:
Nice, kan je mij oppikken met de auto?quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Profiteer ervan, eenmalig aanbod
welke provincie woon jij?quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat zal echt wel vaker gezegd zijn tegen hem
ook dat nog?quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:55 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Nice, kan je mij oppikken met de auto?
Make an educated guessquote:
Gelderland misschien?quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
ook dat nog?
[..]
Make an educated guess
Het antwoord staat gewoon in dit topicquote:Op zaterdag 8 september 2012 17:58 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Gelderland misschien?
of Brabant?
wanneer worde gij eigenlijk 17?quote:
Brabant dus. was vorige paginaquote:Op zaterdag 8 september 2012 17:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Het antwoord staat gewoon in dit topic?
Alleen Gayguyim krijgt dat speciale aanbod hoor, jij zoekt het zelf maar uitquote:Op zaterdag 8 september 2012 18:00 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Brabant dus. was vorige pagina
en je gaat dan via de afsluitdijk of Drenthe?
verdikkemequote:Op zaterdag 8 september 2012 18:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Alleen Gayguyim krijgt dat speciale aanbod hoor, jij zoekt het zelf maar uit
April, wanneer jij?quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:59 schreef TBakkert het volgende:
[..]
wanneer worde gij eigenlijk 17?
Juni 2014quote:
Kijk, hosselkoning dat gaat al fout he! Je word gehosseld door de schoonheid van het betreffende objectquote:Op zaterdag 8 september 2012 18:02 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Sorry o grote hosselkoningmaar ik kan je terugbetalen met tientallen maagden.
Sorry, vergeef me. Leer het mij tijdens party.quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Kijk, hosselkoning dat gaat al fout he! Je word gehosseld door de schoonheid van het betreffende object
Al een idee wat je outfit gaat worden?quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:05 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Sorry, vergeef me. Leer het mij tijdens party.
ik moet toegeven dat ik jou nog wel eens zou willen meetenquote:Op zaterdag 8 september 2012 18:05 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Sorry, vergeef me. Leer het mij tijdens party.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |