En is ir hetzelfde als engineer of iets anders? Want ik heb ergens gelezen dat (studierichting)-engineer meer gewild zijn en dus meer baankansen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:44 schreef AnimeFan het volgende:
Bachelor of Science / Master of Science.
Maar je mag ook drs. of ir. gebruiken in plaats daarvan.
Ja ir. = Ingenieur = Engineerquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:47 schreef Austin_Pauper het volgende:
[..]
En is ir hetzelfde als engineer of iets anders? Want ik heb ergens gelezen dat (studierichting)-engineer meer gewild zijn en dus meer baankansen.
Maar wat voor engineer dan? Want als ik kijk bij Industrial engineer is dat technische bedrijfskunde.quote:
Volgens mij mag hij alleen Ir gebruikenquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:44 schreef AnimeFan het volgende:
Bachelor of Science / Master of Science.
Maar je mag ook drs. of ir. gebruiken in plaats daarvan.
Eh ja kloptquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:56 schreef Mooiejongon1989 het volgende:
[..]
Volgens mij mag hij alleen Ir gebruiken
Ik weet niet hoe ze dat in Delft doen, maar in Eindhoven is het deze: http://www.tue.nl/studere(...)g-industrial-design/quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:57 schreef AnimeFan het volgende:
Welke master hoort hier eigenlijk bij dan?
http://io.home.tudelft.nl/studeren/masteropleidingen/
Volgens mij mag je ir. niet meer gebruikenquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:56 schreef Mooiejongon1989 het volgende:
[..]
Volgens mij mag hij alleen Ir gebruiken
Jawel, de keuze is aan jezelf. Of ir. of MScquote:Op zaterdag 8 september 2012 10:23 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Volgens mij mag je ir. niet meer gebruiken
wat staat beter ?quote:Op zaterdag 8 september 2012 11:25 schreef Sandertje23 het volgende:
[..]
Jawel, de keuze is aan jezelf. Of ir. of MSc
thanksquote:Op zaterdag 8 september 2012 13:35 schreef Sandertje23 het volgende:
[..]
Binnen Nederland ir. en internationaal MSc.
Speel nou mee!!quote:Op zaterdag 8 september 2012 11:25 schreef Sandertje23 het volgende:
[..]
Jawel, de keuze is aan jezelf. Of ir. of MSc
Dat had je zeer gemakkelijk zelf moeten kunnen afleiden uit mijn reactie.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de msc.-titel geldt een soortgelijk verhaal, ook afgestudeerde psychologie-studenten krijgen die titel.
Sommigen zien hier misschien onterecht een rant in, het punt wat ik hier probeer te maken is dat een titel vandaag de dag niets zegt. Als je toch wil of moet laten weten wat qua opleiding, kennis, inzicht en vaardigheden jouw achtergrond is, meld dan niet je titel maar meld de gevolgde opleiding (master of science in ... , of bachelor/master in ...behaald aan ... Universiteit ...). Dan weet de ander direct wat hij professioneel gezien aan jou heeft, met die titel heeft de ander daar het raden naar.ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |