Als jij professioneel met photoshop bezig bent niet. Wat versta jij eigenlijk onder professioneel?quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:03 schreef EilandjeOnline het volgende:
een +/- E500,= laptop is dus goed genoeg ?
Voor 500 euro heb je tegenwoordig een prima laptop waar je meer dan prima photoshop op kunt draaien ja.quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:03 schreef EilandjeOnline het volgende:
een +/- E500,= laptop is dus goed genoeg ?
ik ga o.a. veel met styles , brushes en patronen in de weer, ik voeg steeds nieuwe bij waardoor photoshop trager kan wordenquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:04 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Als jij professioneel met photoshop bezig bent niet. Wat versta jij eigenlijk onder professioneel?
Als jij het hebt over professioneel ermee bezig zijn, lijkt het mij dat je in opdracht van iemand werkt en dat je kwaliteit moet afleveren. In dit geval zou ik sowieso een laptop met een goed scherm uitzoeken.quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:12 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
ik ga o.a. veel met styles , brushes en patronen in de weer, ik voeg steeds nieuwe bij waardoor photoshop trager kan worden
ook een webcam is een mustquote:
en de vinger afdruk scanner en kaartlezer.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:23 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
ook een webcam is een must
en dit.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:55 schreef Roellie80 het volgende:
Al je professioneel wil soepen dan zou ik een desktop overwegen
Wat wil je? Dat we zeggen dat het goed is of slecht is of kom je hier alleen je set promotenquote:Op zaterdag 8 september 2012 00:34 schreef Woods het volgende:
Ik wil binnenkort ook beginnen en heb de volgende setup: 2670QM i7, Nvidia GT540M, 6 gb RAM en 1080p scherm, oja en een HDD en heb geen zin om er een SSD in te flikkeren?
lol nee, of het kanquote:Op zaterdag 8 september 2012 00:46 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Wat wil je? Dat we zeggen dat het goed is of slecht is of kom je hier alleen je set promoten
Ja tuurlijk kan het.quote:
een nieuwe laptop of nieuwe onderdelen voor een oude laptop?quote:Op zaterdag 8 september 2012 00:34 schreef Woods het volgende:
Ik wil binnenkort ook beginnen en heb de volgende setup: 2670QM i7, Nvidia GT540M, 6 gb RAM en 1080p scherm, oja en een HDD en heb geen zin om er een SSD in te flikkeren?
Een processor etc kun je in een laptop niet vervangenquote:Op zaterdag 8 september 2012 07:46 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
een nieuwe laptop of nieuwe onderdelen voor een oude laptop?
Kan wel hoor, is alleen niet aan te raden neequote:Op zaterdag 8 september 2012 09:40 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Een processor etc kun je in een laptop niet vervangen
Doe het maar gewoon niet neequote:Op zondag 9 september 2012 19:45 schreef spamcat het volgende:
[..]
Kan wel hoor, is alleen niet aan te raden nee
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |