http://www.scriptgirl.nl/(...)jaar-erger-dan-ooit/quote:Expeditie Robinson 2012: "Het is dit jaar erger dan ooit."
Heilig ontzag heb ik voor de deelnemers van Expeditie Robinson. Je zult maar ergens op een exotische locatie gedropt worden zonder enige vorm van luxe, eten of ander gemak. Dan dien je ook nog eens muggen en vervelende mede-kandidaten van je af te slaan en wedstrijdjes te winnen. En guess what, volgens nieuwbakken presentator Dennis Weening wordt het dit jaar erger dan ooit. Dat kunnen we vanaf donderdag 30 augustus met eigen ogen zien op RTL5.
Hoge kijkcijfers Expeditie Robinson
Maar dat is misschien ook precies de reden waarom zoveel kijkers ieder jaar weer afstemmen op het programma. Met gemak scoort Expeditie Robinson zomaar wel eens meer dan een miljoen kijkers. Bijzonder netjes voor een wat kleinere zender als RTL5.
De kijkers worden ook dit jaar niet teleurgesteld. Tenminste, dat wil presentator Dennis Weening ons laten geloven in een interview met Veronica Magazine. Al is het alleen maar omdat hij zelf ook ooit een keer meedeed aan het programma ( al maakte hij niet écht een goede indruk als survivor).
Eerste heftige proef
Maar wat maakt het dit jaar dan zo heftig? Het begint meteen al goed met een heftige eerste proef in een mangrovebos in Maleisië. Die proef maakt trouwens ook gelijk duidelijk wie in welk team zit. Het team dat de proef wint, gaat naar een prachtig strand. En moesten sommige deelnemers zich vorig jaar nog staande houden in een grot, dit maal moet het verliezende team zien te overleven in de mangrove.
Mangrove
Voor de duidelijkheid: de mangrove is een soort platform tussen de bomen op water. Denk aan een kust met grote struiken met enorme wortels. En ja, dat staat constant onder water en wordt belaagd door honderdduizenden muggen plus andere rare beesten. Laat staan dat er fatsoenlijk voedsel is. En dat is nog maar het begin .
Intriges en verraad
Want volgens Weening is niet alleen de mangrove geestdodend, maar zijn de intriges en het verraad tussen de kandidaten onderling ook niet van de lucht. "Niemand kan een ander vertrouwen, er worden continu messen in elkaars ruggen gestoken. Het is dit jaar erger dan ooit!" laat Weening dan ook weten.
Kandidaten
Stiekem is het ieder jaar dan toch weer een wonder dat de makers dan toch weer met nieuwe kandidaten op de proppen komen. Dat zijn rapper Willie Wartaal en presentatrice Tess Milne ( bekend van Sterren Springen), Fatima Moreira de Melo, Ruud Feltkamp, The Voice finalist Paul Turner, Fajah Lourens, Peggy Vrijens en tuinman Lodewijk Hoekstra.
En omdat Expeditie Robinson samen met de Vlamingen wordt gemaakt, zijn de acht Vlaamse kandidaten: Min Hee Bervoets, Joke Van de Velde, Gene Thomas, Zoë van Gestel, Aagje Vanwallghem, Matthias De Meulder, Christophe De Meulder en Olivier Bisback.
Zij liever dan ik. Dat staat als een paal als boven water. Maar kijken doe ik dan wel. En dat vind ik eerlijk gezegd al spannend genoeg.
Expeditie Robinson is vanaf vanaf donderdag 30 augustus om 20.30 op RTL te zien.
Dan mag hij wel opschieten, want de lust schijnt na een paar dagen totaal te verdwijnenquote:Op vrijdag 7 september 2012 17:17 schreef Splodgenessabounds het volgende:
Haha ik zou Tes ook wel helpen ja! "Wacht, ik geef je wel even een kontje". Snap ik dat ie haar helpt. Dadelijk samen ff een hut bouwen zeker.
Ja ach, ik snap z'n redenering wel.quote:Op vrijdag 7 september 2012 17:20 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Ook familie kan wat hem betreft de tering krijgen. Lekkere gast.
Dan zouden de mods de TT wijzigen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:18 schreef Doodloper het volgende:
Toch maar geen 'Kankermakkelijk' als TT?
Dat is die uit het jaar 2000, en die kun je (of iig ik) nergens terugvinden helaas.quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:26 schreef Naamah het volgende:
Ah nee, Paul is leuk!! Al denk ik dat ie elders beter tot zijn recht komt dan in Expeditie Robinson.
Ik wil eigenlijk nog steeds een keer het eerste seizoen eens terugkijken, gewoon om te kijken of dat écht zoveel toffer was, of dat het alleen maar toffer leek omdat we het toen nog niet kenden. Idem voor het eerste seizoen van Wie is de mol.
Roepende op een onbewoond eilandquote:Op zaterdag 8 september 2012 10:09 schreef Noek het volgende:
Daarbij zijn mensen die "iets" voor tv doen, dezelfde types. Haal je ze uit het gewone leven, dan zijn de persoonlijkheden diverser. Het was écht veel leuker toen ze onbekende mensen lieten spelen. Dat zeg ik elk jaar weer, als een roepende op een een onbewoond eiland.
Dennis trouwens. Loser en daar nu zgn eerlijk over doen.Ja duh, wat moet hij dan? "Een Dennisje doen." hi-la-risch. Wat een lul.
hij had een hele tijd alleen op een eiland gezeten. kwam eindelijk bij de groep en dacht dat hij naar een ander eiland zou gaan. hij moest echt met zijn nieuwe groep op hetzelfde eiland blijven en dat trok hij niet.quote:Op zaterdag 8 september 2012 12:31 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Hoe is Dennis er uit gegaan toen dan? Ben ik eigenlijk vergeten.
Ipv een roepende in een woestijn. Ze zitten immers op een eiland, ik deed eigenlijk een Dennisje. Iets hilarisch zeggen wat niet grappig is. Excuus!quote:Op zaterdag 8 september 2012 12:54 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Roepende op een onbewoond eiland![]()
Ik ben het geheel met je eens
Klopt en heel toevalig was hij net terug voor het begin van het WK.quote:Op zaterdag 8 september 2012 13:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hij had een hele tijd alleen op een eiland gezeten. kwam eindelijk bij de groep en dacht dat hij naar een ander eiland zou gaan. hij moest echt met zijn nieuwe groep op hetzelfde eiland blijven en dat trok hij niet.
zoiets was het volgens mij...
Er was bij de samensmelting een opdracht dat men net zo lang moest blijven zitten op een klein eilandje totdat 3 mensen opgaven. Dennis en John besloten vrijwel meteen om maar op te geven.quote:Op zaterdag 8 september 2012 13:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hij had een hele tijd alleen op een eiland gezeten. kwam eindelijk bij de groep en dacht dat hij naar een ander eiland zou gaan. hij moest echt met zijn nieuwe groep op hetzelfde eiland blijven en dat trok hij niet.
zoiets was het volgens mij...
Klik voor de grap eens op de TT.quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:52 schreef ThunderBitch het volgende:
Jammer, geen link naar de vorige topics.
Hij is dan wel naief. Net of mensen denken dat ze elkaar wel gaan wegstemmen. Wat ze ook doen, iedereen zal denken dat ze samenspelen en dat is ook gewoon zo. Snap ook niet dat ze op hetzlefde eiland zijn gezet.quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:18 schreef Doodloper het volgende:
Toch maar geen 'Kankermakkelijk' als TT?
[..]
Dan mag hij wel opschieten, want de lust schijnt na een paar dagen totaal te verdwijnen
[..]
Ja ach, ik snap z'n redenering wel.
Juist daarom hebben ze die gasten in hetzelfde team geplaatst. Dat maakt het alleen maar interessanter. Als je ze gaat scheiden, dan zijn ze niet zo bijzonder meer.quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:07 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Hij is dan wel naief. Net of mensen denken dat ze elkaar wel gaan wegstemmen. Wat ze ook doen, iedereen zal denken dat ze samenspelen en dat is ook gewoon zo. Snap ook niet dat ze op hetzlefde eiland zijn gezet.
ow ja, zo zat hetquote:Op zaterdag 8 september 2012 18:54 schreef Baszh het volgende:
[..]
Er was bij de samensmelting een opdracht dat men net zo lang moest blijven zitten op een klein eilandje totdat 3 mensen opgaven. Dennis en John besloten vrijwel meteen om maar op te geven.
Ja inderdaadquote:Op zaterdag 8 september 2012 19:07 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Hij is dan wel naief. Net of mensen denken dat ze elkaar wel gaan wegstemmen. Wat ze ook doen, iedereen zal denken dat ze samenspelen en dat is ook gewoon zo. Snap ook niet dat ze op hetzlefde eiland zijn gezet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |