abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 7 september 2012 @ 19:04:40 #1
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_116508345

quote:
Expeditie Robinson 2012: "Het is dit jaar erger dan ooit."
Heilig ontzag heb ik voor de deelnemers van Expeditie Robinson. Je zult maar ergens op een exotische locatie gedropt worden zonder enige vorm van luxe, eten of ander gemak. Dan dien je ook nog eens muggen en vervelende mede-kandidaten van je af te slaan en wedstrijdjes te winnen. En guess what, volgens nieuwbakken presentator Dennis Weening wordt het dit jaar erger dan ooit. Dat kunnen we vanaf donderdag 30 augustus met eigen ogen zien op RTL5.

Hoge kijkcijfers Expeditie Robinson
Maar dat is misschien ook precies de reden waarom zoveel kijkers ieder jaar weer afstemmen op het programma. Met gemak scoort Expeditie Robinson zomaar wel eens meer dan een miljoen kijkers. Bijzonder netjes voor een wat kleinere zender als RTL5.
De kijkers worden ook dit jaar niet teleurgesteld. Tenminste, dat wil presentator Dennis Weening ons laten geloven in een interview met Veronica Magazine. Al is het alleen maar omdat hij zelf ook ooit een keer meedeed aan het programma ( al maakte hij niet écht een goede indruk als survivor).

Eerste heftige proef
Maar wat maakt het dit jaar dan zo heftig? Het begint meteen al goed met een heftige eerste proef in een mangrovebos in Maleisië. Die proef maakt trouwens ook gelijk duidelijk wie in welk team zit. Het team dat de proef wint, gaat naar een prachtig strand. En moesten sommige deelnemers zich vorig jaar nog staande houden in een grot, dit maal moet het verliezende team zien te overleven in de mangrove.

Mangrove
Voor de duidelijkheid: de mangrove is een soort platform tussen de bomen op water. Denk aan een kust met grote struiken met enorme wortels. En ja, dat staat constant onder water en wordt belaagd door honderdduizenden muggen plus andere rare beesten. Laat staan dat er fatsoenlijk voedsel is. En dat is nog maar het begin .

Intriges en verraad
Want volgens Weening is niet alleen de mangrove geestdodend, maar zijn de intriges en het verraad tussen de kandidaten onderling ook niet van de lucht. "Niemand kan een ander vertrouwen, er worden continu messen in elkaars ruggen gestoken. Het is dit jaar erger dan ooit!" laat Weening dan ook weten.

Kandidaten
Stiekem is het ieder jaar dan toch weer een wonder dat de makers dan toch weer met nieuwe kandidaten op de proppen komen. Dat zijn rapper Willie Wartaal en presentatrice Tess Milne ( bekend van Sterren Springen), Fatima Moreira de Melo, Ruud Feltkamp, The Voice finalist Paul Turner, Fajah Lourens, Peggy Vrijens en tuinman Lodewijk Hoekstra.
En omdat Expeditie Robinson samen met de Vlamingen wordt gemaakt, zijn de acht Vlaamse kandidaten: Min Hee Bervoets, Joke Van de Velde, Gene Thomas, Zoë van Gestel, Aagje Vanwallghem, Matthias De Meulder, Christophe De Meulder en Olivier Bisback.
Zij liever dan ik. Dat staat als een paal als boven water. Maar kijken doe ik dan wel. En dat vind ik eerlijk gezegd al spannend genoeg.

Expeditie Robinson is vanaf vanaf donderdag 30 augustus om 20.30 op RTL te zien.
http://www.scriptgirl.nl/(...)jaar-erger-dan-ooit/

[ Bericht 0% gewijzigd door Madame_Paon op 10-09-2012 04:25:58 ]
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  vrijdag 7 september 2012 @ 19:18:01 #2
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_116508840
Toch maar geen 'Kankermakkelijk' als TT? :')

quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 17:17 schreef Splodgenessabounds het volgende:
Haha ik zou Tes ook wel helpen ja! "Wacht, ik geef je wel even een kontje". Snap ik dat ie haar helpt. Dadelijk samen ff een hut bouwen zeker.
Dan mag hij wel opschieten, want de lust schijnt na een paar dagen totaal te verdwijnen :D

quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 17:20 schreef psychosomatic het volgende:

[..]

Ook familie kan wat hem betreft de tering krijgen. Lekkere gast.
Ja ach, ik snap z'n redenering wel.
We zullen zien, zei de blinde.
  vrijdag 7 september 2012 @ 19:22:14 #3
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_116508995
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 september 2012 19:18 schreef Doodloper het volgende:
Dan zouden de mods de TT wijzigen. :+

Die Paul mag er van mij zo snel mogelijk uit. Alleen al vanwege dat accent.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  vrijdag 7 september 2012 @ 19:25:47 #4
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_116509135
Ach van mij mag hij blijven, als hij maar Nederlands praat dan.

Maar ik denk dat als z'n NL echt zo gebrekkig is dat hij er dan wel snel uit vliegt, want dan kun je toch slecht meedoen met discussies enzo.
pi_116511787
Jammer dat die Faja nog mag blijven, nu al irritant.
pi_116512004
Ah nee, Paul is leuk!! Al denk ik dat ie elders beter tot zijn recht komt dan in Expeditie Robinson.

Ik wil eigenlijk nog steeds een keer het eerste seizoen eens terugkijken, gewoon om te kijken of dat écht zoveel toffer was, of dat het alleen maar toffer leek omdat we het toen nog niet kenden. Idem voor het eerste seizoen van Wie is de mol.
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
pi_116517842
Faja moet echt zo snel mogelijk eruit. Huilie huilie hoer
pi_116525284
Willie 'kanker' wartaal, baas.
pi_116526456
Ik heb vannacht trouwens gedroomd over sex met Fajah :P
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
  zaterdag 8 september 2012 @ 08:58:14 #10
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_116527952
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 20:26 schreef Naamah het volgende:
Ah nee, Paul is leuk!! Al denk ik dat ie elders beter tot zijn recht komt dan in Expeditie Robinson.

Ik wil eigenlijk nog steeds een keer het eerste seizoen eens terugkijken, gewoon om te kijken of dat écht zoveel toffer was, of dat het alleen maar toffer leek omdat we het toen nog niet kenden. Idem voor het eerste seizoen van Wie is de mol.
Dat is die uit het jaar 2000, en die kun je (of iig ik) nergens terugvinden helaas. ;(
Ik hoop nog steeds op de dag dat ik iemand tegenkom die ze op dvd of videoband heeft... enkel 2000 en 2002 mis ik. ;(

Kijk dan seizoen 2005 (met Douwe) of 2003 (met Björn), of nog beter: 2008 (met Hiu Kwan _O_ en Hans en Yin O+ ). Als je van complotjes houdt dan is 2008 zeker een aanrader.

De onbekende-mensen-seizoenen zijn ook veel beter blijven hangen dan deze laatste seizoenen. :') De proeven waren leuker en vooral ook waren de mensen leuker, of misschien is 'boeiender' een beter woord, want leuk waren ze niet allemaal. :P
BN'ers zijn toch vooral gewend om met camera's om te gaan en hebben een reputatie te behouden, onbekende mensen denken daar toch veel minder over na, en daarom is 't vooral zo leuk denk ik... Maarja, kijk er maar eens een. :) Je krijgt er geen spijt van.
pi_116528703
Daarbij zijn mensen die "iets" voor tv doen, dezelfde types. Haal je ze uit het gewone leven, dan zijn de persoonlijkheden diverser. Het was écht veel leuker toen ze onbekende mensen lieten spelen. Dat zeg ik elk jaar weer, als een roepende op een een onbewoond eiland.

Dennis trouwens. Loser en daar nu zgn eerlijk over doen. :') Ja duh, wat moet hij dan? "Een Dennisje doen." hi-la-risch. Wat een lul.
Go hard or go home
pi_116531157
Hoe is Dennis er uit gegaan toen dan? Ben ik eigenlijk vergeten.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  zaterdag 8 september 2012 @ 12:54:36 #13
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_116531592
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 10:09 schreef Noek het volgende:
Daarbij zijn mensen die "iets" voor tv doen, dezelfde types. Haal je ze uit het gewone leven, dan zijn de persoonlijkheden diverser. Het was écht veel leuker toen ze onbekende mensen lieten spelen. Dat zeg ik elk jaar weer, als een roepende op een een onbewoond eiland.

Dennis trouwens. Loser en daar nu zgn eerlijk over doen. :') Ja duh, wat moet hij dan? "Een Dennisje doen." hi-la-risch. Wat een lul.
Roepende op een onbewoond eiland :?
Ik ben het geheel met je eens :Y
  zaterdag 8 september 2012 @ 13:00:04 #14
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_116531695
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 12:31 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Hoe is Dennis er uit gegaan toen dan? Ben ik eigenlijk vergeten.
hij had een hele tijd alleen op een eiland gezeten. kwam eindelijk bij de groep en dacht dat hij naar een ander eiland zou gaan. hij moest echt met zijn nieuwe groep op hetzelfde eiland blijven en dat trok hij niet.
zoiets was het volgens mij...
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
pi_116531910
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 september 2012 12:54 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

Roepende op een onbewoond eiland :?
Ik ben het geheel met je eens :Y
Ipv een roepende in een woestijn. Ze zitten immers op een eiland, ik deed eigenlijk een Dennisje. Iets hilarisch zeggen wat niet grappig is. Excuus! 8-)
Go hard or go home
  zaterdag 8 september 2012 @ 18:23:22 #16
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_116539586
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 13:00 schreef 3rdRock het volgende:

[..]

hij had een hele tijd alleen op een eiland gezeten. kwam eindelijk bij de groep en dacht dat hij naar een ander eiland zou gaan. hij moest echt met zijn nieuwe groep op hetzelfde eiland blijven en dat trok hij niet.
Klopt en heel toevalig was hij net terug voor het begin van het WK.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_116540254
Volgende week dus duel tussen Faja en Wartaal..
  zaterdag 8 september 2012 @ 18:52:04 #18
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_116540282
Jammer, geen link naar de vorige topics. :'(
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  zaterdag 8 september 2012 @ 18:54:43 #19
202546 Baszh
The Dude abides
pi_116540344
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 13:00 schreef 3rdRock het volgende:

[..]

Er was bij de samensmelting een opdracht dat men net zo lang moest blijven zitten op een klein eilandje totdat 3 mensen opgaven. Dennis en John besloten vrijwel meteen om maar op te geven.
Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
  zaterdag 8 september 2012 @ 18:58:41 #20
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_116540452
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 18:52 schreef ThunderBitch het volgende:
Jammer, geen link naar de vorige topics. :'(
Klik voor de grap eens op de TT.
pi_116540607
Dit jaar wordt het een Willietje ;)
Clientenbond over zorgverzekeringen vergelijken. Alle info over zorgverzekeringen, zoals over de menzis zorgverzekering 2016
pi_116540665
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 september 2012 19:18 schreef Doodloper het volgende:

[..]

Dan mag hij wel opschieten, want de lust schijnt na een paar dagen totaal te verdwijnen :D

[..]

Ja ach, ik snap z'n redenering wel.
Hij is dan wel naief. Net of mensen denken dat ze elkaar wel gaan wegstemmen. Wat ze ook doen, iedereen zal denken dat ze samenspelen en dat is ook gewoon zo. Snap ook niet dat ze op hetzlefde eiland zijn gezet.
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
pi_116542057
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 19:07 schreef MichelWuyts het volgende:

[..]

Hij is dan wel naief. Net of mensen denken dat ze elkaar wel gaan wegstemmen. Wat ze ook doen, iedereen zal denken dat ze samenspelen en dat is ook gewoon zo. Snap ook niet dat ze op hetzlefde eiland zijn gezet.
Juist daarom hebben ze die gasten in hetzelfde team geplaatst. Dat maakt het alleen maar interessanter. Als je ze gaat scheiden, dan zijn ze niet zo bijzonder meer.

Mensen die zeggen dat het jammer is dat Faya mag blijven snappen het volgens mij ook niet helemaal. Als je allemaal mensen bij elkaar zet die het goed met elkaar kunnen vinden wordt de show een stuk minder interessant voor de mensen thuis.
  zaterdag 8 september 2012 @ 20:05:40 #24
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_116542515
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 18:54 schreef Baszh het volgende:

[..]

Er was bij de samensmelting een opdracht dat men net zo lang moest blijven zitten op een klein eilandje totdat 3 mensen opgaven. Dennis en John besloten vrijwel meteen om maar op te geven.
ow ja, zo zat het :) zat ik er niet ver naast. bedankt voor de aanvulling :)
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
  zaterdag 8 september 2012 @ 20:10:50 #25
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_116542698
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 19:07 schreef MichelWuyts het volgende:

[..]

Ja inderdaad :D

Jammer dat ze er niet precies hetzelfde uit zien, dan was het nog leuker geweest :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')