kan ookquote:Op vrijdag 7 september 2012 19:31 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je kunt er gewoon niet mee omgaan.
Kan soms wel chill zijn.quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:31 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
1x maar was veel te sterk
ik heb alleen een sfeer impressie ervan en maten die leip doet omdat ze aan de wiet zaten dus nee geen ideo.quote:
Scene bandjesquote:Op vrijdag 7 september 2012 19:30 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Je bedoelt toch niet die scene-pleb bandjes met emocore hè?
Dit is emocore:
Gewoon zo'n kant en klare kopen met blunt. Die zijn niet zo sterk en koop je meestal al voor ¤10,-quote:
Da's waar ook, maar ik ga zaterdag op zondag al bij iemand slapen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:31 schreef Dimens het volgende:
[..]
Maar je mag ook in mijn bed slapen.
Kun je zondag een enkeltje terug kopen. Nu nog een retourtje heb je niets aan namelijk.
ja ik wil het op zich nog wel een keer proberen maar heeft geen haastquote:Op vrijdag 7 september 2012 19:32 schreef Dimens het volgende:
[..]
Gewoon zo'n kant en klare kopen met blunt. Die zijn niet zo sterk en koop je meestal al voor ¤10,-
Tieft opquote:Op vrijdag 7 september 2012 19:33 schreef FL_Freak het volgende:
wp hoeft alleen wat zwarte make up op te doen en dan is hij emo.
quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:33 schreef FL_Freak het volgende:
wp hoeft alleen wat zwarte make up op te doen en dan is hij emo.
Bij mij?quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:33 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Da's waar ook, maar ik ga zaterdag op zondag al bij iemand slapen.
ik heb nog nooit iemand goed zien dansen op dubstep in het echtquote:Op vrijdag 7 september 2012 19:32 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ik heb alleen een sfeer impressie ervan en maten die leip doet omdat ze aan de wiet zaten dus nee geen ideo.
Pas doen als je 18 bent.quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:33 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
ja ik wil het op zich nog wel een keer proberen maar heeft geen haast
Dan moet je mijn moves eens zien.quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:34 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
ik heb nog nooit iemand goed zien dansen op dubstep in het echt
pleb !!!quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:32 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Scene bandjes
maarja is wel het luisteren waard
Popping and locking kun je erop doen. Verder kun je springen en beetje gek doen 'dansen'.quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:34 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
ik heb nog nooit iemand goed zien dansen op dubstep in het echt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |