Tieft opquote:Op vrijdag 7 september 2012 19:33 schreef FL_Freak het volgende:
wp hoeft alleen wat zwarte make up op te doen en dan is hij emo.
quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:33 schreef FL_Freak het volgende:
wp hoeft alleen wat zwarte make up op te doen en dan is hij emo.
Bij mij?quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:33 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Da's waar ook, maar ik ga zaterdag op zondag al bij iemand slapen.
ik heb nog nooit iemand goed zien dansen op dubstep in het echtquote:Op vrijdag 7 september 2012 19:32 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ik heb alleen een sfeer impressie ervan en maten die leip doet omdat ze aan de wiet zaten dus nee geen ideo.
Pas doen als je 18 bent.quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:33 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
ja ik wil het op zich nog wel een keer proberen maar heeft geen haast
Dan moet je mijn moves eens zien.quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:34 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
ik heb nog nooit iemand goed zien dansen op dubstep in het echt
pleb !!!quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:32 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Scene bandjes
maarja is wel het luisteren waard
Popping and locking kun je erop doen. Verder kun je springen en beetje gek doen 'dansen'.quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:34 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
ik heb nog nooit iemand goed zien dansen op dubstep in het echt
quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:33 schreef Snowbells het volgende:
Ik heb een paar altijd-stoned vrienden
ja maar popping and locking ziet er alleen gaaf uit als je het écht goed kanquote:Op vrijdag 7 september 2012 19:34 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Popping and locking kun je erop doen. Verder kun je springen en beetje gek doen 'dansen'.
Ik heb gewoon lage verwachtingen van jouquote:Op vrijdag 7 september 2012 19:35 schreef Snowbells het volgende:
Ik hoop dat ik niet tegenval op de meet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |