Meet bij jou.quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:14 schreef Spaghettivreter het volgende:
Vanaf nu lekker een weekje zonder ouders
Heb de eerste pilsener inmiddels opengetrokken, zometeen lekker spaghetti carbonara eten en daarna voetbal kijken met zusje, haar vriend en nog wat andere matties
Spaghetti Funghi is lekkerder.quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:14 schreef Spaghettivreter het volgende:
Vanaf nu lekker een weekje zonder ouders
Heb de eerste pilsener inmiddels opengetrokken, zometeen lekker spaghetti carbonara eten en daarna voetbal kijken met zusje, haar vriend en nog wat andere matties
Wij weten wel beter jatoch.quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:14 schreef Beach het volgende:
[..]
Ach, ik heb ook mijn fair share aan vrouwenprogramma's gekeken hoor
nouja genoeg vrouwen die er ook niet zoveel van bakkenquote:Op vrijdag 7 september 2012 19:14 schreef Beach het volgende:
[..]
Vrouwen hebben dat sowieso sneller dan mannen.
quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:13 schreef Dimens het volgende:
[..]
En als je het niet kunt, wil ik het je best wel leren.
Ik kijk meestal niet of die goed kunnen dansen, dan zijn mijn ogen gericht op andere dingenquote:Op vrijdag 7 september 2012 19:15 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
nouja genoeg vrouwen die er ook niet zoveel van bakken
als iemand totaal uit het ritme danst valt het wel op hoorquote:Op vrijdag 7 september 2012 19:17 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik kijk meestal niet of die goed kunnen dansen, dan zijn mijn ogen gericht op andere dingen
quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:17 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
hoe kun je nerveus zijn voor iets dat nooit gaat gebeuren
Beetje jammer dit.quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:17 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van champignons.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |