EA heeft er niets mee te maken.quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:10 schreef Trollscience het volgende:
[..]
je bent egt een homofoob ea!!!!
Ik vind dansen ook wel leuk om te doen, of nouja met uitgaan danquote:Op vrijdag 7 september 2012 19:08 schreef Beach het volgende:
[..]
ah, om te kijken is het soms wel leuk maar dat hangt wel van het soort dansen af vind ik
stijldansen hoef ik niet te zijn bijv.
quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:10 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Mja ik kijk wel de britse en amerikaanse talenten shows en daar komt al het talent in voor. Daar zijn heel soms wel echt toffe dans acts.ja america's best dance crew enzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zullen we samen op bed gaan dansen?quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:10 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik vind dansen ook wel leuk om te doen, of nouja met uitgaan danEn ik vind stijldansen wel leuk mits er een beetje ritme in zit dus geen foxtrot of iets dergelijks.
Heb je een beetje ritmegevoel dan?quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:10 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik vind dansen ook wel leuk om te doen, of nouja met uitgaan danEn ik vind stijldansen wel leuk mits er een beetje ritme in zit dus geen foxtrot of iets dergelijks.
Nee americas got talent en britains got talent.quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:11 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
ja america's best dance crew enzo
quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:11 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zullen we samen op bed gaan dansen?
americas next top model?quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:12 schreef FL_Freak het volgende:
En ik kijk ook ANTM, mja dat begint zo saai te worden
ja maar daar zit weer zo veel andere onzin tussenquote:Op vrijdag 7 september 2012 19:11 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Nee americas got talent en britains got talent.
watquote:Op vrijdag 7 september 2012 19:12 schreef FL_Freak het volgende:
En ik kijk ook ANTM, mja dat begint zo saai te worden
Ja klopt, maar uiteindelijk houd je genoeg 'talent' over en dan is het wel leuk.quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:12 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
ja maar daar zit weer zo veel andere onzin tussen
Vrouwen hebben dat sowieso sneller dan mannen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:13 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
zo ver ik het van mijzelf kan zeggen jacubaanse roots en alles
Ach, ik heb ook mijn fair share aan vrouwenprogramma's gekeken hoorquote:
Het kan mij echt geen neuk schelen, ik weet dat ik hetero ben dus wat boeit mij nou wat mensen denken.quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:14 schreef Trollscience het volgende:
[..]
godverdomme dat is toch wel heel erg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |