Dansen zoals strictly come dancing??quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:57 schreef krullenbolletje het volgende:
ik vind alle sporten saai om te kijken behalve dansen en kunstschaatsen
huhquote:Op vrijdag 7 september 2012 18:59 schreef FL_Freak het volgende:
Ik ben ook niet zo'n groot van formule 1.
al het dansen welquote:Op vrijdag 7 september 2012 18:59 schreef Beach het volgende:
[..]
Dansen zoals strictly come dancing??
Wat vind je van popping en locking? Dat vind ik dan dansen namelijk echt super vet om te zien.quote:
Ja dat vind ik ook heel vet! Ik vind dans programma's zoals the ultimate dance battle enzo leuk omdat ze allemaal verschillende soorten dans door elkaar hebben.quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:03 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Wat vind je van popping en locking? Dat vind ik dan dansen namelijk echt super vet om te zien.
Nja dat soort programma's keek ik soms wel eens af en toe.quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:05 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook heel vet! Ik vind dans programma's zoals the ultimate dance battle enzo leuk omdat ze allemaal verschillende soorten dans door elkaar hebben.
Ja ik volg ze ook niet echt want ze zijn altijd op vrijdag/zaterdag avondquote:Op vrijdag 7 september 2012 19:06 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Nja dat soort programma's keek ik soms wel eens af en toe.
ah, om te kijken is het soms wel leuk maar dat hangt wel van het soort dansen af vind ikquote:
Mja ik kijk wel de britse en amerikaanse talenten shows en daar komt al het talent in voor. Daar zijn heel soms wel echt toffe dans acts.quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:08 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ja ik volg ze ook niet echt want ze zijn altijd op vrijdag/zaterdag avond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |