Oh echt?quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:41 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Je steelt topic jonge, typisch had lapo.
Oh dan is het goed.quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Oh echt?
Kijk eens naar deze reeks kijk eens wie lapo had en wie het topic opende
dit is een simpele payback
quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:43 schreef Typisch het volgende:
Waarom gaat het bij jullie áltijd over de openers van een topic, godverdomme stel je eens niet zo aan.
God is wel ver maar niet dom.quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:43 schreef Typisch het volgende:
Waarom gaat het bij jullie áltijd over de openers van een topic, godverdomme stel je eens niet zo aan.
Nederland verliest toch. Ik ga niet eens meer kijken.quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:46 schreef krullenbolletje het volgende:
mijn vader en broertje hebben het al sinds ik thuis kom over nederland-turkije, echt who cares
WK Kwalificatie.quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:46 schreef krullenbolletje het volgende:
mijn vader en broertje hebben het al sinds ik thuis kom over nederland-turkije, echt who cares
Beter dan niks ehquote:Op vrijdag 7 september 2012 18:52 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik heb maar soep gegeten. Hmpf. Naja nu doen ze weer poeslief.
Mijn hele familie kijkt het dus ontwijken kan ik het niet, maar ik ga er niet voor zitten nee. En ik heb thank god geen enkel knal oranje kleding stuk.quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:52 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
En dan wel zeker het WK enzo kijken in je oranje shirt.
http://img43.imageshack.us/img43/6374/skjokwon7.gif (copy/paste deze link)quote:
quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:54 schreef Beach het volgende:
[..]
[ http://img43.imageshack.us/img43/6374/skjokwon7.gif (copy/paste deze link) ]
Okè dan mag hetquote:Op vrijdag 7 september 2012 18:53 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Mijn hele familie kijkt het dus ontwijken kan ik het niet, maar ik ga er niet voor zitten nee. En ik heb thank god geen enkel knal oranje kleding stuk.
Idd allemaal van die dagjes mensen en weet 80% vervolgens niet eens wat buitenspel isquote:Op vrijdag 7 september 2012 18:52 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
En dan wel zeker het WK enzo kijken in je oranje shirt.
ja die mensen moet je klappenquote:Op vrijdag 7 september 2012 18:55 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Okè dan mag het
Je hebt van die mensen die voetbal kut vinden en toch naar het EK & WK kijken.
Dat vind ik irritant.
Dansen zoals strictly come dancing??quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:57 schreef krullenbolletje het volgende:
ik vind alle sporten saai om te kijken behalve dansen en kunstschaatsen
huhquote:Op vrijdag 7 september 2012 18:59 schreef FL_Freak het volgende:
Ik ben ook niet zo'n groot van formule 1.
al het dansen welquote:Op vrijdag 7 september 2012 18:59 schreef Beach het volgende:
[..]
Dansen zoals strictly come dancing??
Wat vind je van popping en locking? Dat vind ik dan dansen namelijk echt super vet om te zien.quote:
Ja dat vind ik ook heel vet! Ik vind dans programma's zoals the ultimate dance battle enzo leuk omdat ze allemaal verschillende soorten dans door elkaar hebben.quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:03 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Wat vind je van popping en locking? Dat vind ik dan dansen namelijk echt super vet om te zien.
Nja dat soort programma's keek ik soms wel eens af en toe.quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:05 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook heel vet! Ik vind dans programma's zoals the ultimate dance battle enzo leuk omdat ze allemaal verschillende soorten dans door elkaar hebben.
Ja ik volg ze ook niet echt want ze zijn altijd op vrijdag/zaterdag avondquote:Op vrijdag 7 september 2012 19:06 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Nja dat soort programma's keek ik soms wel eens af en toe.
ah, om te kijken is het soms wel leuk maar dat hangt wel van het soort dansen af vind ikquote:
Mja ik kijk wel de britse en amerikaanse talenten shows en daar komt al het talent in voor. Daar zijn heel soms wel echt toffe dans acts.quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:08 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ja ik volg ze ook niet echt want ze zijn altijd op vrijdag/zaterdag avond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
EA heeft er niets mee te maken.quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:10 schreef Trollscience het volgende:
[..]
je bent egt een homofoob ea!!!!
Ik vind dansen ook wel leuk om te doen, of nouja met uitgaan danquote:Op vrijdag 7 september 2012 19:08 schreef Beach het volgende:
[..]
ah, om te kijken is het soms wel leuk maar dat hangt wel van het soort dansen af vind ik
stijldansen hoef ik niet te zijn bijv.
quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:10 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Mja ik kijk wel de britse en amerikaanse talenten shows en daar komt al het talent in voor. Daar zijn heel soms wel echt toffe dans acts.ja america's best dance crew enzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zullen we samen op bed gaan dansen?quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:10 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik vind dansen ook wel leuk om te doen, of nouja met uitgaan danEn ik vind stijldansen wel leuk mits er een beetje ritme in zit dus geen foxtrot of iets dergelijks.
Heb je een beetje ritmegevoel dan?quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:10 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik vind dansen ook wel leuk om te doen, of nouja met uitgaan danEn ik vind stijldansen wel leuk mits er een beetje ritme in zit dus geen foxtrot of iets dergelijks.
Nee americas got talent en britains got talent.quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:11 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
ja america's best dance crew enzo
quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:11 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zullen we samen op bed gaan dansen?
americas next top model?quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:12 schreef FL_Freak het volgende:
En ik kijk ook ANTM, mja dat begint zo saai te worden
ja maar daar zit weer zo veel andere onzin tussenquote:Op vrijdag 7 september 2012 19:11 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Nee americas got talent en britains got talent.
watquote:Op vrijdag 7 september 2012 19:12 schreef FL_Freak het volgende:
En ik kijk ook ANTM, mja dat begint zo saai te worden
Ja klopt, maar uiteindelijk houd je genoeg 'talent' over en dan is het wel leuk.quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:12 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
ja maar daar zit weer zo veel andere onzin tussen
Vrouwen hebben dat sowieso sneller dan mannen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:13 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
zo ver ik het van mijzelf kan zeggen jacubaanse roots en alles
Ach, ik heb ook mijn fair share aan vrouwenprogramma's gekeken hoorquote:
Het kan mij echt geen neuk schelen, ik weet dat ik hetero ben dus wat boeit mij nou wat mensen denken.quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:14 schreef Trollscience het volgende:
[..]
godverdomme dat is toch wel heel erg
Meet bij jou.quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:14 schreef Spaghettivreter het volgende:
Vanaf nu lekker een weekje zonder ouders
Heb de eerste pilsener inmiddels opengetrokken, zometeen lekker spaghetti carbonara eten en daarna voetbal kijken met zusje, haar vriend en nog wat andere matties
Spaghetti Funghi is lekkerder.quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:14 schreef Spaghettivreter het volgende:
Vanaf nu lekker een weekje zonder ouders
Heb de eerste pilsener inmiddels opengetrokken, zometeen lekker spaghetti carbonara eten en daarna voetbal kijken met zusje, haar vriend en nog wat andere matties
Wij weten wel beter jatoch.quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:14 schreef Beach het volgende:
[..]
Ach, ik heb ook mijn fair share aan vrouwenprogramma's gekeken hoor
nouja genoeg vrouwen die er ook niet zoveel van bakkenquote:Op vrijdag 7 september 2012 19:14 schreef Beach het volgende:
[..]
Vrouwen hebben dat sowieso sneller dan mannen.
quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:13 schreef Dimens het volgende:
[..]
En als je het niet kunt, wil ik het je best wel leren.
Ik kijk meestal niet of die goed kunnen dansen, dan zijn mijn ogen gericht op andere dingenquote:Op vrijdag 7 september 2012 19:15 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
nouja genoeg vrouwen die er ook niet zoveel van bakken
als iemand totaal uit het ritme danst valt het wel op hoorquote:Op vrijdag 7 september 2012 19:17 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik kijk meestal niet of die goed kunnen dansen, dan zijn mijn ogen gericht op andere dingen
quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:17 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
hoe kun je nerveus zijn voor iets dat nooit gaat gebeuren
Beetje jammer dit.quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:17 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van champignons.
Luister je al dubcore?quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:21 schreef Trollscience het volgende:
[..]
wp lekker kaal verwennerijtje van me ♥____♥
Ik werd al emotioneel.quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:22 schreef Dimens het volgende:
[..]
Sorry. Mijn nederige excuses voor het negeren.
Ben er over 2 uur en 12 minuten.quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:24 schreef Dimens het volgende:
[..]
Kom hier. Dan krijg je een knuffel.
quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:24 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ben er over 2 uur en 12 minuten.
Zij had een paar jaar geleden ook zo'n hit. Bullet proof. Die moest ik elk uur 1 maal horen toen op stage. Godverdomme.quote:
Klopt.quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:24 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wij hebben niet echt dezelfde muzieksmaak.
Oost toch?quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:25 schreef Dimens het volgende:
Welk station. Zoetermeer of Zoetermeer Oost?
quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:24 schreef Trollscience het volgende:
[..]
luister ik al
maar wat is dubcore in godsnaam
Ik vind dubstep niet zo leuk.quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:25 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Klopt.het is dat ik alleen dubstep wel
vind
La Rouxquote:Op vrijdag 7 september 2012 19:25 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Zij had een paar jaar geleden ook zo'n hit. Bullet proof. Die moest ik elk uur 1 maal horen toen op stage. Godverdomme.
Reken maar op ongeveer 3 uur reistijd. Damnquote:Op vrijdag 7 september 2012 19:26 schreef Dimens het volgende:
[..]
Oké. Dan kom ik je daar ophalen.
Sms me als je er bijna bent.
Mja als je het 5 maanden lang 5 tot 8 keer op een dag moet horen dan ga je het uitkotsen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:26 schreef Snowbells het volgende:
[..]
La Roux. THIS TIME BABY I'LL BEEEEE BULLETPROOOOOF
als dat geen seks wordtquote:Op vrijdag 7 september 2012 19:26 schreef Dimens het volgende:
[..]
Oké. Dan kom ik je daar ophalen.
Sms me als je er bijna bent.
ik ben even anco aan het luisteren ik zal zo even klikkenquote:
Dan hebben we de hele nacht, dag, nacht, dag nog.quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:26 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Reken maar op ongeveer 3 uur reistijd. Damn
Hahahaquote:Op vrijdag 7 september 2012 19:27 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Smiddags keiharde dubstep opzetten gaan we zo dansen
Okequote:Op vrijdag 7 september 2012 19:27 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hahahaik en beach gaan ook kpop dansjes doen
Vind het wel een goed nummerquote:Op vrijdag 7 september 2012 19:27 schreef Trollscience het volgende:
[..]
als dat geen seks wordt
[..]
ik ben even anco aan het luisteren ik zal zo even klikken
Met welke band/soort muziek is het te vergelijken?quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:28 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Vind het wel een goed nummer![]()
Maargoed het moet je liggen
Maar dan kom ik nooit meer terug.quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:28 schreef Dimens het volgende:
[..]
Maar je moet geen dagretour nemen. Je moet voor een enkeltje gaan.
ik gebruik geen wiet dus tjaquote:Op vrijdag 7 september 2012 19:29 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat gaat alleen als je veel wiet op hebt.
Weet ik veelquote:Op vrijdag 7 september 2012 19:29 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Met welke band/soort muziek is het te vergelijken?
Ik heb een kelder.quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:29 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Maar dan kom ik nooit meer terug.
Wat gebruik je dan?quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:29 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
ik gebruik geen wiet dus tja
Je bedoelt toch niet die scene-pleb bandjes met emocore hèquote:Op vrijdag 7 september 2012 19:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Weet ik veel![]()
Ik luister doorgaans geen emocore of dubstep
videoquote:Op vrijdag 7 september 2012 19:30 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Is mij toch gelukt toen op een dubstep feestje van 11 tot 4.
Maar je mag ook in mijn bed slapen.quote:
Je kunt er gewoon niet mee omgaan.quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:31 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
1x maar was veel te sterk
kan ookquote:Op vrijdag 7 september 2012 19:31 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je kunt er gewoon niet mee omgaan.
Kan soms wel chill zijn.quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:31 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
1x maar was veel te sterk
ik heb alleen een sfeer impressie ervan en maten die leip doet omdat ze aan de wiet zaten dus nee geen ideo.quote:
Scene bandjesquote:Op vrijdag 7 september 2012 19:30 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Je bedoelt toch niet die scene-pleb bandjes met emocore hè?
Dit is emocore:
Gewoon zo'n kant en klare kopen met blunt. Die zijn niet zo sterk en koop je meestal al voor ¤10,-quote:
Da's waar ook, maar ik ga zaterdag op zondag al bij iemand slapen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:31 schreef Dimens het volgende:
[..]
Maar je mag ook in mijn bed slapen.
Kun je zondag een enkeltje terug kopen. Nu nog een retourtje heb je niets aan namelijk.
ja ik wil het op zich nog wel een keer proberen maar heeft geen haastquote:Op vrijdag 7 september 2012 19:32 schreef Dimens het volgende:
[..]
Gewoon zo'n kant en klare kopen met blunt. Die zijn niet zo sterk en koop je meestal al voor ¤10,-
Tieft opquote:Op vrijdag 7 september 2012 19:33 schreef FL_Freak het volgende:
wp hoeft alleen wat zwarte make up op te doen en dan is hij emo.
quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:33 schreef FL_Freak het volgende:
wp hoeft alleen wat zwarte make up op te doen en dan is hij emo.
Bij mij?quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:33 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Da's waar ook, maar ik ga zaterdag op zondag al bij iemand slapen.
ik heb nog nooit iemand goed zien dansen op dubstep in het echtquote:Op vrijdag 7 september 2012 19:32 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ik heb alleen een sfeer impressie ervan en maten die leip doet omdat ze aan de wiet zaten dus nee geen ideo.
Pas doen als je 18 bent.quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:33 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
ja ik wil het op zich nog wel een keer proberen maar heeft geen haast
Dan moet je mijn moves eens zien.quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:34 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
ik heb nog nooit iemand goed zien dansen op dubstep in het echt
pleb !!!quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:32 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Scene bandjes
maarja is wel het luisteren waard
Popping and locking kun je erop doen. Verder kun je springen en beetje gek doen 'dansen'.quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:34 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
ik heb nog nooit iemand goed zien dansen op dubstep in het echt
quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:33 schreef Snowbells het volgende:
Ik heb een paar altijd-stoned vrienden
ja maar popping and locking ziet er alleen gaaf uit als je het écht goed kanquote:Op vrijdag 7 september 2012 19:34 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Popping and locking kun je erop doen. Verder kun je springen en beetje gek doen 'dansen'.
Ik heb gewoon lage verwachtingen van jouquote:Op vrijdag 7 september 2012 19:35 schreef Snowbells het volgende:
Ik hoop dat ik niet tegenval op de meet.
Ja dat klopt wel ja. Op die talenten shows zijn er wel eens echt goede op geweest.quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:36 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
ja maar popping and lokkig ziet er alleen gaaf uit als je het écht goed kan
quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:37 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik heb gewoon lage verwachtingen van jou
lokkigquote:Op vrijdag 7 september 2012 19:37 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja dat klopt wel ja. Op die talenten shows zijn er wel eens echt goede op geweest.
Ik verwacht helemaal niets.quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:35 schreef Snowbells het volgende:
Je hebt de bar wel hoog gezet ja.quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:35 schreef Snowbells het volgende:
ik sleur je toch wel de bosjes inquote:Op vrijdag 7 september 2012 19:35 schreef Snowbells het volgende:
Linkje dm?quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:37 schreef wietparkiet het volgende:
Je zou haar voor de grap eens op twitter moeten zien
Eerst zo van ja ik doe niet aan drugs en als ik dan zeg ja gewoon wachten tot 18 dan doe je ineens zo van ja maar ik ga lekker wel doen kijk hoe stoer ik ben.quote:
Haha, dat is lief van jequote:Op vrijdag 7 september 2012 19:36 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Altijdwanneer jij de thread binnenkomt
![]()
Wanneer gaan we voetbal kijken?
ik ben gewoon van plan om nooit aan drugs te beginnenquote:Op vrijdag 7 september 2012 19:38 schreef Dimens het volgende:
[..]
Eerst zo van ja ik doe niet aan drugs en als ik dan zeg ja gewoon wachten tot 18 dan doe je ineens zo van ja maar ik ga lekker wel doen kijk hoe stoer ik ben.
Joaquote:Op vrijdag 7 september 2012 19:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Haha, dat is lief van je
Euhm eerst een wedstrijd uitzoeken denk ik zo.
quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:37 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
ik sleur je toch wel de bosjes in
Alcohol is ook een drug.quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:39 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
ik ben gewoon van plan om nooit aan drugs te beginnen
wat nouquote:Op vrijdag 7 september 2012 19:37 schreef wietparkiet het volgende:
Je zou haar voor de grap eens op twitter moeten zien
neequote:
Nee en je bent onredelijk ga onmiddelijk naar je kamerquote:Op vrijdag 7 september 2012 19:42 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
[..]
cafeïne is ook een drug, jullie snappen wat ik bedoel toch
ja vies meisje wel hoorquote:Op vrijdag 7 september 2012 19:43 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Goedzo, anders zitten er natuurlijk nog allemaal kruimels aan van een vorige avond.
Ik drink geen koffie.quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:42 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
[..]
cafeïne is ook een drug, jullie snappen wat ik bedoel toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |