quote:
Op vrijdag 7 september 2012 18:25 schreef kwiwi het volgende:Als je voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten moet je ook niet klagen als er wat fout gaat natuurlijk, of dat er wat extra kosten bijkomen.
En als je het er niet mee eens was, had dan geen gebruik gemaakt van het arrangement. Nu ben je akkoord gegaan met de oplossingen die ter plekke bedacht zijn en wil je daarna je geld terug

Lijkt me dan ook sterk dat je je geld terug gaat krijgen.
Op je eerste stukje: zie reactie op quote 3. Een product kopen is een product kopen. Als jij een stofzuiger met 30% korting koopt bij de BCC en hij blijkt, bij openen van de doos, ineens een kruimeldief te zijn met een hoop kranten er omheen zeg je ook niet 'ja had ik maar niet voor een dubbeltje op de eerste rij moeten willen ziten'.
Je tweede paragraaf : Sorry ik was waarschijnlijk niet duidelijk. Ik ben niet akkoord gegaan met de oplossing. Ik ben relaxed gebleven in hotel 1 en had ook wel door: ga nooit van mijn leven die kamer krijgen dus waarom moeilijk doen. Je wilt toch een leuk weekend, dus laat het alternatief maar zien. Meneer de baas komt met een oude Audi 80 aanrijden, neemt ons mee. Meneer geeft met veel gebaren aan dat het andere hotel eigenlijk beter is, en veel duurder (was niet eens zo bleek later via booking.com), en dus ook beter (

) , dat gemaakte afspraken in mail nooit hadden mogen gemaakt worden, dat ie me een hele fles champagne gaf ter compensatie (die zou ik volgens groupon toch al krijgen), dat de wijk in tegenstelling tot de andere wijk lekker rustig zou zijn (noord-korea rustig met hangpipos ipv terrassen), en dat er een tuin was (2x2 grind met 2 klapstoelen en een tafel, te gebruiken door 8 man), dat er een grote luxe dining was (zijn eigen fucking woonkamer, stinkend naar rook (hij woonde ook in dat huis), en dat er in badkamer niet veel verschil zat (een 1x1 douche, was wel net nieuw, dus prima, maar geen groot bad of iets dat je mag verwachten voor een kamer die normaal 175 E kost per nacht) en dat het dichter bij het centrum was (waarom gaan we nu dan verder naar het zuiden?) Ontbijt zouden ze brengen (Een paar broodjes en wat kaas, want kon moeilijk alle jam en verse crepes en omelettes en etc etc meenemen he?) of ik mocht het gaan halen elke morgen in hotel 1 (20 min lopen). Daar aangekomen uit de auto gezet, richting kamer, en toen had hij haast gaf ie hand gaf hij sleutel en was ie weg. Hoppa daar sta je dan. Even bezinken. En dan het voorstaande realiseren. En dan denken: we kunnen hier wel wat van maken. En als je je dan realiseert dat je al die tijd bevestiging hebt gehad dat je wel zou krijgen wat je wilt, en dat alles ZO anders en beneden maat is dan verwacht, sja, dan ga je wel weg ja, op naar een herinnering, hotel 3.
ohja nog even dit van je:
Overigens worden kamers ook wel eens dubbelgeboekt als je de volle prijs betaalt, dat gebeurt nou eenmaal net als bij vliegtuigtickets.Weet je hoe mega veel compensatie een vriend kreeg bij een vlucht in de US, naar Londen, die dubbelgeboekt was? Als hij vrijwillig stoel op zou geven en dag later ging, kreeg ie 700 USD handje contantje, meteen.
Een normale hotel kamer van me is ook al eens dubbelgeboekt geweest ja. Gebeurt vaker in normale hotels. (Hebben collegae regelmatig). Over het algemeen is dat juist prachtig. Met wat mazzel heb je dan ineens een presidential / weddin suite. (Collega had een single normal room, alles zat vol behalve wedding suite, Vette shit.)
Of een auto rental die niet is teruggebracht. Dan rij je zonder extra kosten ineens niet in een ford maar een mercedes C klasse. (qua benzine was dat wel minder

)
Maar een specifiek iets, zoals in mijn geval een heel specifiek aangegeven kamer, daar kun je dit niet bij maken of je moet echt iets veel beters hebben. Je hebt ook boomhut hotels tegenwoordig. Supervet natuurlijk. Maarja, als je dan ineens een 3x4 normale kamer krijgt ergens in een flat ben je ook niet blij.
quote:
Het was zeker leuk in ----. Fantastisch weekend gehad. Zeker omdat het herinneringen ophaalde van 'vroeger'. Bellen kan natuurlijk, maar juridisch gezien kan ik niets met een antwoord. Dus tenzij ze mij toezeggen een bevestiging te sturen per mail dat ze dit en dat gaan doen heb je er niet veel aan. De mail van kassa/radar voorziet al in een sommering binnen 30 dagen terug te betalen, zeker nu duidelijk is dat de kwaliteit van het geleverde product ver onder de maat was.
Maak mij er in die zin ook niet druk om, behalve toen even. Was kut want je hebt een bepaalde verwachting.
quote:
Op vrijdag 7 september 2012 19:23 schreef computerprobleem het volgende:zelfde als met marktplaats paupers
ze willen iets van je kopen voor 1/5 v/d originele prijs en verwachten top service

nou, ik laat hen altijd expres 1 week extra wachten en geef de mensen die meer betalen voorrang

kan me verder niets schelen hoe jullie erover denken, zo werkt het in de echte wereld, zoals TS ook heeft ervaren
maar als ze ECHT EEN BELOFTE hebben gedaan en die niet nagekomen zijn, is het idd niet zo netjes, als er geen duidelijke beloftes gemaakt zijn, had je dit wel kunnen verwachten
Je moet ook niet vergeten dat deze bedrijven zichzelf inschrijven bij Groupon natuurlijk he. Dit blijkt dan soms huilie huilie toch niet zoveel mensen te genereren als verwacht, en dan krijg je dus fotoshoots waar ineens toch geen visagie bij is etc. Dingen die niet conform afspraak zijn dus.
Inderdaad hebben ze mij beloofd dat ik die kamer kreeg (staat voor u gereserveerd.) Tot drie maal toe, per mail, en de laatste keer 2 dagen van te voren. Er was niets dubbelgeboekt, alleen mensen wilden ineens langer blijven, waar ze naar alle waarschijnlijkheid meer aan verdienden.
Verder zeg jij dat je mensen zelf langer laat wachten die bij jou dingen goedkoper willen kopen dan dat jij het aanbied. Dit is niet het geval hier. Zij bieden hun kamer ZELF zo aan, en groupon verkoopt dat dan dmv advertenties. Dit is hetzelfde als dat jij spullen te koop zet via een tussenhandelaar waar je mensen korting geeft. Die mensen hebben net zo goed recht op een normale service, als mensen die direct van jou kopen en meer betalen. Ze hebben immers niet afgedongen maar zijn gewoon op een gangbare kortingsactie ingegaan, opgezet door het bedrijf zelf.
[ Bericht 4% gewijzigd door Holy_Goat op 07-09-2012 19:50:48 ]