Dico gaat er alvast vanuit dat ze traag isquote:Op vrijdag 7 september 2012 18:15 schreef megamandy het volgende:
[..]
Jonge, ik heb de sepo! Volgens mij heb jij de Fipo
Oh nom nom nom!quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:37 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb neg onderweg bij de AH truffelkruidnoten gekocht
Geheel tegen mijn principes in ook echt...
Omdat het kon?quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:37 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb neg onderweg bij de AH truffelkruidnoten gekocht
Geheel tegen mijn principes in ook echt...
Goeien oplossing.quote:
Internet op mijn mobiel is traaaaaagquote:Op vrijdag 7 september 2012 19:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Omdat het kon?
Ik twijfelde ook bij de kruidvat.
Maar heb vastgehouden aan mijn principes: Geen kruidnoten voordat die ouwe gek in het land is
Dus als je ze niet had gekocht waren ze telleurgesteld geweest en dat is zieligquote:Op vrijdag 7 september 2012 19:45 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Internet op mijn mobiel is traaaaaag
Maar dat is dus normaal ook mijn principe. Maar ze zagen er té lekker uit en riepen naar me
Precies! Dat gaat tegen mijn hulpverleners code inquote:Op vrijdag 7 september 2012 19:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dus als je ze niet had gekocht waren ze telleurgesteld geweest en dat is zielig
Is in feite ook zo, maar dat heet de OPquote:Op vrijdag 7 september 2012 19:49 schreef Diconnected het volgende:
Oh loller ik dacht dat er iemand anders voor mij ook al had gepost![]()
ik zat mobiel
Hulpverleners hebben het maar zwaarquote:Op vrijdag 7 september 2012 19:49 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Precies! Dat gaat tegen mijn hulpverleners code in
Johquote:Op vrijdag 7 september 2012 19:50 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Is in feite ook zo, maar dat heet de OP
(Ik zit toch stiekem nog te checkenquote:Op vrijdag 7 september 2012 19:51 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Joh
Waar ga je nu weer heen op vakantie??
quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:56 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
(Ik zit toch stiekem nog te checken)
Wierden, das Drenthe geloof ik. Familiefeest daar in de buurt.
Weekend lang met mijn schoonfamilie....... heeeeeel veel zin in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |