abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116504395
Ik ben mijn CV aan het bijwerken. Maar wat als ik bepaalde data niet meer weet van bijvoorbeeld bepaalde stage's/werk. Ik kan het me namelijk niet meer herinneren. En kan het ook nergens terugvinden helaas.
pi_116504424
Iemand enig idee, wat ik zou kunnen invullen. Of andere ideeen?
pi_116504544
Tja, dan gok je wat of dan bel je die oude werkgever?
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_116504602
Dan vul je in 1996-2003 of wat dan ook. Doe het globaal. Verder, loonstrookjes en belastingteruggaaf?
pi_116505493
Als het zo lang geleden is dat je de maanden niet meer weet / kan achterhalen lijkt het mij ook niet langer relevant om iets als een stage te vermelden aangezien dit dan flink lang geleden moet zijn en je inmiddels waarschijnlijk betere dingen hebt gedaan die je kunt vermelden.

Anders simpelweg zoals hierboven genoemd het jaar waarin dit heeft plaats gevonden.
pi_116506778
Die stages en werk zijn zooooo lang geleden dat je het niet meer weet?

Ten 1e: je bent aan het bijwerken, oude data staan er dus al op
Ten 2e: wat je bijwerkt kan dus niet zo lang geleden zijn?
5 Ferrari's op videoband!
pi_116522334
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 17:03 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Dan vul je in 1996-2003 of wat dan ook. Doe het globaal. Verder, loonstrookjes en belastingteruggaaf?
idd, even door je loonstrookjes en jaaropgaves bladeren. Adhv loonstrookjes kun je de maanden precies zien, en met jaaropgaaf weet je iig de jaartallen, en weet je vaak nog wel de maand uit je hoofd. (alleen jaartal niet, maar da's weer uit de jaaropgaves te halen)

(Ik neem aan dat je de jaaropgaves nog wel bewaard hebt. Volgens mij moet je ze 5 jaar bewaren oid, maar langer kan geen nooit kwaad)

En anders zul je indicaties moeten gaan geven. Globale indicatie is beter dan niets. En misschien kun je nog eea terugvinden in je mailbox aan werk-gerelateerde mails. Al werkt dat niet als je regelmatig van mailadres wisselde of niets bewaard)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')