Gewoon zo'n colquote:Op vrijdag 7 september 2012 18:27 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Waarom draag jij met dit jaar een sjaal?
ik heb nu ook last van mijn keel. Iknowthatfeelbro.jpgquote:Op vrijdag 7 september 2012 18:29 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Gewoon zo'n colik had keelpijn
gewoon halve liters goedkoop bierquote:Op vrijdag 7 september 2012 18:28 schreef wietparkiet het volgende:
Gwn glenfiddich toch of highland park
ik weet wat helptquote:Op vrijdag 7 september 2012 18:29 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Gewoon zo'n colik had keelpijn
Klagen dat je moet wachten terwijl je op word gehaaldquote:Op vrijdag 7 september 2012 18:34 schreef Typisch het volgende:
Ik zit te wachten tot ik word opgehaald, wat is dat toch altijd een dodelijk iets.
tevens ditquote:Op vrijdag 7 september 2012 18:22 schreef FL_Freak het volgende:
Ik ben gewoon heel erg zuinig op mijn laptop. Die krengen zijn al duur zat.
Ja ik eet bij haar dus moet ik ook wachten met eten. Kut leven alles.quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:35 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Klagen dat je moet wachten terwijl je op word gehaald
first world problems enz
Slaan en zeggen dat ze dubbel zo hard moet werken in de keuken.quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja ik eet bij haar dus moet ik ook wachten met eten. Kut leven alles.
wel uitkijken dat er geen scudraketten in je falafel komenquote:
quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:39 schreef Beach het volgende:
[..]
wel uitkijken dat er geen scudraketten in je falafel komen
Ik sla geen vrouwen en we koken samen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:39 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Slaan en zeggen dat ze dubbel zo hard moet werken in de keuken.
Hahgaaaaaaaaaaaaaayyyyyyyquote:Op vrijdag 7 september 2012 18:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik sla geen vrouwen en we koken samen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |