dit.quote:
'kick' hahah, want voetbalschoenquote:Op vrijdag 7 september 2012 18:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Normaal vind ik gewoon zwart+wit of andersom het mooiste, maar deze zijn ook kick zeg.
Je had me door.quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:14 schreef TBakkert het volgende:
[..]
'kick' hahah, want voetbalschoen
tevens dank.
quote:
Vrouwen en laptops.quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:17 schreef Snowbells het volgende:
Tip: laat nooit drinken over je toetsenbord vallen.
ik heb een keer iets met whiskey erin over mijn toetsenbord laten vallen, komt de volgende ochtend mijn vader de kamer in, zegt ie: hé *haalt zijn neus op* mm?quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:17 schreef Snowbells het volgende:
Jij mag nog helemaal niet drinken jongeman.quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:19 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ik heb een keer iets met whiskey erin over mijn toetsenbord laten vallen, komt de volgende ochtend mijn vader de kamer in, zegt ie: hé *haalt zijn neus op* mm?
Ik heb het weleens gehad met een los toetsenbord, maar dat is lang niet zo erg als bij een laptop inderdaad.quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:17 schreef Snowbells het volgende:
jij volgens mij ook nietquote:Op vrijdag 7 september 2012 18:20 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Jij mag nog helemaal niet drinken jongeman.
Ik ook, alleen mijn sjaal bleef hakenquote:Op vrijdag 7 september 2012 18:22 schreef FL_Freak het volgende:
Ik ben gewoon heel erg zuinig op mijn laptop. Die krengen zijn al duur zat.
had je ook coke op je toetsenbord liggen?quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:19 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ik heb een keer iets met whiskey erin over mijn toetsenbord laten vallen, komt de volgende ochtend mijn vader de kamer in, zegt ie: hé *haalt zijn neus op* mm?
zeggen dat ik geen baas benquote:
kilo'squote:Op vrijdag 7 september 2012 18:25 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
had je ook coke op je toetsenbord liggen?
denken dat JIJ baas bentquote:
Waarom draag jij met dit jaar een sjaal?quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:25 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik ook, alleen mijn sjaal bleef haken
ik vond het nog best lekker, daarbij wist ik van niks, ik pleurde gewoon maar wat bij elkaarquote:
Ja het is wel te drinken maar ik vind het zonde van de whisky.quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:27 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ik vond het nog best lekker, daarbij wist ik van niks, ik pleurde gewoon maar wat bij elkaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |