De site zo bouwen dat de klant hem zelf kan beheren?quote:Op vrijdag 7 september 2012 12:50 schreef remedia het volgende:
ik zal mijn vraag kort houden:
ik bouw regelmatig een website, als software gebruik ik hiervoor dreamweaver, ik gebruik HTML, CSS, PHP, HTM en nog wat..
nu krijg ik steeds vaker de vraag van klanten dat ze hun website zelf willen beheren, hoe kan ik dit het beste doen?
Waarom kan jij dat weten?quote:Op zondag 9 september 2012 01:12 schreef SalimRMAF het volgende:
Soms is het beter om HTML te blijven gebruiken... CMS zorgt voor veel koppijn, ik kan het weten! Beveiligingslekken, exploits, hacks, onderhoud....
inderdaad, maar ik heb nog nooit eerder gewerkt met CMS, iemand een iets concretere tip?quote:Op zondag 9 september 2012 11:34 schreef FredvZ het volgende:
[..]
De site zo bouwen dat de klant hem zelf kan beheren?
Kijk naar de bestaande pakketten en kijk welke makkelijk aanpasbaar is.quote:Op maandag 1 oktober 2012 08:18 schreef remedia het volgende:
[..]
inderdaad, maar ik heb nog nooit eerder gewerkt met CMS, iemand een iets concretere tip?
Probeer een paar CMS'en (CMSMS, Joomla, Drupal, Wordpress om er maar een paar te noemen), kies er eentje en bouw daar je website omheen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 08:18 schreef remedia het volgende:
[..]
inderdaad, maar ik heb nog nooit eerder gewerkt met CMS, iemand een iets concretere tip?
Mee eens. Een voordelige (gratis) oplossing voor CMS is Wordpress, Drupal of evt Joomla voor sites en webshops OpenCart, Prestashop, Magenta + zelf een layout omheen maken voor klant of bestaand thema wijzigen (mits maker dat toestaat).quote:Op vrijdag 7 september 2012 12:52 schreef Ronhui het volgende:
Een Content Management Systeem gebruiken. Jij zorgt voor de Layout, zij voor de content.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |