Die ken ik! Hi heeft iik al op de xbox 729miljsrd gesleeld hij zei matige hraphics de hologramenmkssen 1 pixel en de zenuuwprikkelem moeten heel goed zijn maar zijn.enkel.redelijk goedquote:Op maandag 17 september 2012 23:28 schreef 7nightwing7 het volgende:
Een vriend van een vriend, van een vriend, daar de oom, en daar weer de dochter van heeft een vriend die gta5 al gespeeld heeft. Volgens hem was het wel een enorm vette game.![]()
Drugs are bad mkay!quote:Op maandag 17 september 2012 23:30 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Die ken ik! Hi heeft iik al op de xbox 729miljsrd gesleeld hij zei matige hraphics de hologramenmkssen 1 pixel en de zenuuwprikkelem moeten heel goed zijn maar zijn.enkel.redelijk goed
Kloon van die mongool die zichzelf had aangepraat dat hij zowiezo de beta had gespeeld?quote:Op maandag 17 september 2012 23:28 schreef 7nightwing7 het volgende:
Een vriend van een vriend, van een vriend, daar de oom, en daar weer de dochter van heeft een vriend die gta5 al gespeeld heeft. Volgens hem was het wel een enorm vette game.![]()
Mei 2013 denk ik.quote:Op maandag 17 september 2012 16:34 schreef Sant. het volgende:
Ik las ergens dat het spel niet verwacht wordt voor April 2013
Dan is het alweer bijna zomerquote:
En daarna die hoer platrijden en je geld terugpakkenquote:Op woensdag 19 september 2012 08:43 schreef Sant. het volgende:
Maar zoals het hoort bij een echte Fok!ker is het eerste wat ik ga doen in GTA V een digitale hoer neuken.
Nee, geen Kloon, helemaal origineel.quote:Op dinsdag 18 september 2012 09:08 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Kloon van die mongool die zichzelf had aangepraat dat hij sowieso de beta had gespeeld?
(Ik weet, grap van jou kant, maar daar ben je helaas te laat mee.)
Deze man weetquote:Op woensdag 19 september 2012 08:43 schreef Sant. het volgende:
Maar zoals het hoort bij een echte Fok!ker is het eerste wat ik ga doen in GTA V een digitale hoer neuken.
waarom denken domme mensen altijd dat het leuk is als je voor de zoveelste keer een niet-leuke grap maakt?quote:Op woensdag 26 september 2012 12:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Zojuist confirmed. GTA komt over 2 weken uit.
:s, kijk zelf maar op gamer.nlquote:Op woensdag 26 september 2012 12:56 schreef Nielsch het volgende:
[..]
waarom denken domme mensen altijd dat het leuk is als je voor de zoveelste keer een niet-leuke grap maakt?
serieus, nog meer onzin er tegen aangooien maakt het echt niet leuker... alleen maar veel kinderachtiger...quote:Op woensdag 26 september 2012 12:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
:s, kijk zelf maar op gamer.nl
http://www.gamer.nl/nieuws/360285/releasedatum-gta-5-aangekondigdquote:Op woensdag 26 september 2012 13:02 schreef Nielsch het volgende:
[..]
serieus, nog meer onzin er tegen aangooien maakt het echt niet leuker... alleen maar veel kinderachtiger...
als het echt zo was had je wel een link geplaatst namelijk...
quote:Op woensdag 26 september 2012 13:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
http://www.gamer.nl/nieuws/360285/releasedatum-gta-5-aangekondigd
nee jongentje, stop maar, het is al zo treurigquote:Op woensdag 26 september 2012 13:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
http://www.gamer.nl/nieuws/360285/releasedatum-gta-5-aangekondigd
Ik vermaak mij prima, omdat jij het zo serieus neemt allemaal.quote:Op woensdag 26 september 2012 14:29 schreef Nielsch het volgende:
[..]
nee jongentje, stop maar, het is al zo treurig![]()
Ik hoop dat ie blijft staanquote:Gisteren plaatste de online shop Zavvi een releasedatum voor Grand Theft Auto V. Eurogamer heeft de winkel gecontacteerd om te vragen of de datum officieel is en heeft daar ook antwoord op gekregen. Volgens Zavvi zou de nieuwste GTA op 23 november uitkomen.
"Ik kan bevestigen dat dit de datum is die ze ons gegeven hebben. Als de releasedatum verandert, dan zul je dat meteen op de site kunnen zien."
Rockstar heeft de datum nog niet officieel bevestigd, maar ze wezen wel al naar een release in oktober. Oktober en november zijn één maand van elkaar verwijderd, maar het is goed mogelijk dat de game voor kort uitgesteld was.
Als de plannen echt zijn om GTA V in november te lanceren, dan zullen we dat ongetwijfeld binnenkort van Rockstar zelf vernemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |