Ook al aan gedacht, maar emigreren naar Duitsland is eigenlijk geen optie. Naar Nederland terugkeren is moeilijk genoeg.quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:34 schreef Aloria het volgende:
Drenthe ligt niet zo ver van de duitse grens, ga daar wat zoeken, ben je een stuk goedkoper uit, dan hier in het dure nederlandal is Drenthe een stuk goedkoper dan hier in Brabant
ps en anders een tentje opzetten in de tuin van je ouders, lekker gezellig camperentot je wat anders hebt.
Omdat mijn gezin ook deel uit maakt van de familie. Kleinkinderen zijn voor mijn vader minstens net zo belangrijk als zijn eigen kinderen. En als mijn vader er straks niet meer is, wil ik mijn moeder ookniet alleen laten.quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:36 schreef The_Dean het volgende:
Wel lastig natuurlijk, ziekte van familie, maar waarom het hele gezin verhuizen [zeker zo zonder werk]. Waarom ga je niet alleen, en dan bij een broer/zus/oom/tante in voor zolang het duurt?
Nee, ze doen niet aan urgentieverklaringenquote:Op vrijdag 7 september 2012 10:48 schreef Daeron het volgende:
Kan je niet gewoon een urgentieverklaring regelen bij een woningbouw vereniging, dan heb je vaak binnen een paar weken een woning. Enig nadeel is dat je alles moet accepteren wat ze je aanbieden.
Daar is toch wel achter te komen? Ik zou om te beginnen de gemeente eens bellen waarin het betreffende vakantiepark staat. Als je weet dat je er bijv. max. 12 maanden mag wonen, dan weet je dus dat je binnen die tijd iets anders moet vinden.quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:57 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Nee, ze doen niet aan urgentieverklaringen
Voor de duidlijkheid.. We zijn niet zielig of zo, we hebben genoeg spaargeld om het een flinke poos uit te kunnen zingen en zijn ook best bereid om te "duurder" particulier of vrije sector te huren. Probleem is alleen dat niemand ons wil hebben(en dat snap ik ook prima)
Ik wil eigenlijk alleen weten of de mogelijkheid uit de OP mag.
Natuurlijk al contact gehad en ze zeiden " u dient zich in te schrijven op het adres waar u normaal gesproken de nacht verblijft" Inschrijven op het adres van het park is niet mogelijk.quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:00 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Daar is toch wel achter te komen? Ik zou om te beginnen de gemeente eens bellen waarin het betreffende vakantiepark staat. Als je weet dat je er bijv. max. 12 maanden mag wonen, dan weet je dus dat je binnen die tijd iets anders moet vinden.
Als je ouders een uitkering hebben, zouden meer mensen op dat adres van invloed kunnen zijn op de hoogte van de uitkering. Wellicht moeten ze ook meer rioolheffing / andere gemeentelijke heffingen gaan betalen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:07 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Natuurlijk al contact gehad en ze zeiden " u dient zich in te schrijven op het adres waar u normaal gesproken de nacht verblijft" Inschrijven op het adres van het park is niet mogelijk.
De vraag die bij mij dan opborrelt is dat als ik me in zou schrijven op het adres van mijn ouders en dan ergens anders woon, welke consequenties dat kan hebben. Als die er al zijn.
Aow, en dat andere wil ik wel compenseren natuurlijk.quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:10 schreef MaLo het volgende:
[..]
Als je ouders een uitkering hebben, zouden meer mensen op dat adres van invloed kunnen zijn op de hoogte van de uitkering. Wellicht moeten ze ook meer rioolheffing / andere gemeentelijke heffingen gaan betalen.
En als je ouders een huurwoning hebben, moet je informeren bij de huurvereniging, sommigen kennen een maximaal aantal bewoners voor een huisquote:Op vrijdag 7 september 2012 11:12 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Aow, en dat andere wil ik wel compenseren natuurlijk.
Top, dank je!quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:15 schreef MaLo het volgende:
[..]
En als je ouders een huurwoning hebben, moet je informeren bij de huurvereniging, sommigen kennen een maximaal aantal bewoners voor een huis.
En verder dus informereren bij de gemeente waarin het huis van je ouders staat. Op de vakantieparken uit mijn links kun je rustig langere tijd verblijven, dat is het probleem niet
.
Ik snap dat je niet zielig bent ofzo, maar urgentieverklaringen worden uitgegeven aan mensen die geen dak boven hun hoofd hebben of binnenkort dat dak dreigen te verliezen. Volgens mij voldoe je aan die omschrijving.quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:57 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Voor de duidlijkheid.. We zijn niet zielig of zo, we hebben genoeg spaargeld om het een flinke poos uit te kunnen zingen en zijn ook best bereid om te "duurder" particulier of vrije sector te huren. Probleem is alleen dat niemand ons wil hebben(en dat snap ik ook prima)
Bij ons worden urgentieverklaringen alleen gegeven aan mensen die al in de gemeente wonen, niet aan 'buitenstaanders'.quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:20 schreef Daeron het volgende:
[..]
Ik snap dat je niet zielig bent ofzo, maar urgentieverklaringen worden uitgegeven aan mensen die geen dak boven hun hoofd hebben of binnenkort dat dak dreigen te verliezen. Volgens mij voldoe je aan die omschrijving.
Je kan zelf die mogelijkheid benutten om ervoor te zorgen dat je het langer uit kan zingen tot je iets meer permanents gevonden hebt. Of je hebt geluk en vindt een prachtig hutje waar je de komende jaren goed zit voor weinig geld.
De woningbouwverenigingen in mijn gemeente doen niet meer aan urgentieverklaringen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:20 schreef Daeron het volgende:
[..]
Ik snap dat je niet zielig bent ofzo, maar urgentieverklaringen worden uitgegeven aan mensen die geen dak boven hun hoofd hebben of binnenkort dat dak dreigen te verliezen. Volgens mij voldoe je aan die omschrijving.
Je kan zelf die mogelijkheid benutten om ervoor te zorgen dat je het langer uit kan zingen tot je iets meer permanents gevonden hebt. Of je hebt geluk en vindt een prachtig hutje waar je de komende jaren goed zit voor weinig geld.
Je moet er wel rekening mee houden dat werk vinden in drenthe niet zo makkelijk is, ik zou dus nu al op zoek gaan naar vacature's ! Drenthe is haast nog moeilijker dan Frieslandquote:Op vrijdag 7 september 2012 11:27 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
De woningbouwverenigingen in mijn gemeente doen niet meer aan urgentieverklaringen.
Ingeschreven staan en post ontvangen, zijn twee verschillende dingen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:01 schreef mrien het volgende:
Op een park in Drenthe waar meerdere bungalows staan, is het zo dat nieuwe bewoners daa niet meer voltijds mogen wonen. Ook kun je daar geen oost ontvangen, dus je daar geloof ik ook niet inschrijven.
Waar in Drenthe zoek je wat? Ik heb ook nog wat connecties hier namelijk
Waarom wil niemand jullie hebben?quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:57 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |