Dit,quote:Op donderdag 6 september 2012 23:48 schreef Lienekien het volgende:
Kijk gewoon hoe het loopt. Als hij te vaak komt, dan zeg je daar wat van. Als hij vaak mee-eet, mag hij ook eens betalen.
Niet zo moeilijk doen.
Hoe bedoel je vaak mee-eet?quote:Op donderdag 6 september 2012 23:48 schreef Lienekien het volgende:
Kijk gewoon hoe het loopt. Als hij te vaak komt, dan zeg je daar wat van. Als hij vaak mee-eet, mag hij ook eens betalen.
Niet zo moeilijk doen.
Dan bonjour je hem naar huis omstreeks etenstijd.quote:Op donderdag 6 september 2012 23:50 schreef GrassofGod het volgende:
[..]
Hoe bedoel je vaak mee-eet?
Hoe wil ik dt doen van 40euro p/week
Dit wilde ik net zeggen...quote:Op donderdag 6 september 2012 23:51 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dan bonjour je hem naar huis omstreeks etenstijd.
Want het is wel lullig als je voor jezelf gaat koken en hem de optie laat om zelf eten te bestellen.
quote:Op donderdag 6 september 2012 23:48 schreef Lienekien het volgende:
Niet zo moeilijk doen.
Nee avond eten is geen probleem het gaat meer om savonds dan is die op bezoek, vreetkick en ik ga dan etenquote:Op donderdag 6 september 2012 23:51 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dan bonjour je hem naar huis omstreeks etenstijd.
Want het is wel lullig als je voor jezelf gaat koken en hem de optie laat om zelf eten te bestellen.
Dat klinkt vooral heel 'Hollands'.quote:Op donderdag 6 september 2012 23:52 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Dit wilde ik net zeggen...
En ik zal dan wel ouderwets zijn, maar thuis hebben ze mij geleerd om te vertrekken als ze ergens beginnen te koken of gaan eten...
Vraag hem dan ook snacks mee te nemen, dat is wel zo normaal toch?quote:Op donderdag 6 september 2012 23:53 schreef GrassofGod het volgende:
[..]
Nee avond eten is geen probleem het gaat meer om savonds dan is die op bezoek, vreetkick en ik ga dan eten
Goh, hoe moet je dat nou oplossen...quote:Op donderdag 6 september 2012 23:53 schreef GrassofGod het volgende:
[..]
Nee avond eten is geen probleem het gaat meer om savonds dan is die op bezoek, vreetkick en ik ga dan eten
Ben nochtans een rasechte Belg... Dat beschouwen ze hier als goede manieren, jezelf niet opdringen...quote:Op donderdag 6 september 2012 23:54 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat klinkt vooral heel 'Hollands'.
Kijk dat is een goeie.quote:Op donderdag 6 september 2012 23:54 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Vraag hem dan ook snacks mee te nemen, dat is wel zo normaal toch?
Ik heb geleerd om gastvrij te zijn en te delen.quote:Op donderdag 6 september 2012 23:52 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Dit wilde ik net zeggen...
En ik zal dan wel ouderwets zijn, maar thuis hebben ze mij geleerd om te vertrekken als ze ergens beginnen te koken of gaan eten...
Hier ook wel hoor, kreeg ik als kind ook mee.quote:Op donderdag 6 september 2012 23:55 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ben nochtans een rasechte Belg... Dat beschouwen ze hier als goede manieren, jezelf niet opdringen...
Vertel het eens?quote:Op donderdag 6 september 2012 23:54 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Goh, hoe moet je dat nou oplossen...
Maar daarnet sprak je over uitgebreid koken? Een bitterbal of plak salami kost niet zoveel... doe niet zo moeilijk. Of jaag hem je huis uit als je niet wil delen...quote:Op donderdag 6 september 2012 23:53 schreef GrassofGod het volgende:
[..]
Je meent het, hè.quote:Op donderdag 6 september 2012 23:55 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Ik heb geleerd om gastvrij te zijn en te delen.
Die vriend van TS is echter een onbeschofte vlerk, want TS woont er nog niet eens en DIE VRIEND nodigt ZICHZELF al uit om elke dag te komen 'chillen'.
Dat heb ik ook geleerd. Maar als ze je niet inviteren, vertrek je tijdig om ze niet in verlegenheid te brengen.quote:Op donderdag 6 september 2012 23:55 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Ik heb geleerd om gastvrij te zijn en te delen.
Die vriend van TS is echter een onbeschofte vlerk, want TS woont er nog niet eens en DIE VRIEND nodigt ZICHZELF al uit om elke dag te komen 'chillen'.
Wij zijn het wel vaker eensquote:Op donderdag 6 september 2012 23:56 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Hier ook wel hoor, kreeg ik als kind ook mee.
Thuis komen als ze gaan eten.
Ik wil wel delen maar hij neemt een arm ipv een hand.quote:Op donderdag 6 september 2012 23:56 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Maar daarnet sprak je over uitgebreid koken? Een bitterbal of plak salami kost niet zoveel... doe niet zo moeilijk. Of jaag hem je huis uit als je niet wil delen...
Jij wil niet gierig overkomen op iemand die zelf gewoon een gierige profiteur is? Gewoon opkomen voor jezelf op een fatsoenlijke manier (assertief zijn). En als je pas alleen woont heb je het niet breed, een echte vriend begrijpt dat...quote:Op donderdag 6 september 2012 23:59 schreef GrassofGod het volgende:
[..]
Ik wil wel delen maar hij neemt een arm ipv een hand.
Het is echt topgozer maar best gierig.
En ik kan best boos worden dat ik hem echt onder de oceaan wil begraven maar wil niet gierig overkomen.
Hahahaha scherp!!!!! Thanks!quote:Op donderdag 6 september 2012 23:59 schreef Lienekien het volgende:
Ik zou vooral lekker alleen gaan snacken. Lost het probleem met de vriend die te vaak komt chillen zich vanzelf wel op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |