ja joh, die arme meidquote:
ik zat te azen op Zwaidsquote:Op donderdag 6 september 2012 22:45 schreef AlbinoBambi het volgende:
Oh ja, zwaids.
Ik dacht "Waar het lukte, hoeraaaaa!"
Ja, naturligtvis kan du få Zwaids. Inga problem!quote:
ahhhhh, lief!quote:Op donderdag 6 september 2012 22:47 schreef megamandy het volgende:
Overigens wordt er zaterdag gewoon voor mij gekookt/voor eten gezorgd
Want ik ga direct vanuit het werk naar Eindhoven, en toen vroegof ik dan al gegeten had. Maar ik wilde gewoon wat friet op het station pakken ofzo, maar dat mocht niet van hem
Ik ben verliefd![]()
die zit hier vlakbijquote:
NOMNOMNOM!quote:Op donderdag 6 september 2012 22:51 schreef Dwyn het volgende:
Ik ga wat krieltjes bakken, want ik heb honger
Ja smsen en praten via FB. En dan krijg ik weer een sms en dan zit ik eerst twee minuten wat dom te glimlachen en dan denk ik ohja even wat terugsturenquote:Op donderdag 6 september 2012 22:49 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ahhhhh, lief!
Verder lekker sms-en/whatsappen/bellen/etc?
ohhh, heerlijk!quote:Op donderdag 6 september 2012 22:51 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja smsen en praten via FB. En dan krijg ik weer een sms en dan zit ik eerst twee minuten wat dom te glimlachen en dan denk ik ohja even wat terugsturen
Die ex van mij deed zoiets nooit met eten of wat dan ookDe sukkel
foodsquote:Op donderdag 6 september 2012 22:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
die zit hier vlakbij
Heerlijk, want ik hou van veel spullen van de IKEA
jah, das auch jahquote:
Ja dat doe ik ookquote:Op donderdag 6 september 2012 22:53 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ohhh, heerlijk!
Lekker van genieten joh
ja dattus!quote:
je moet maar zo zien, dat was prima toen. Maar dit is geweldig nu!quote:Op donderdag 6 september 2012 22:59 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik ben trouwens nu veel verliefder dan ik ooit bij mijn ex was
Is toch fijn? Alleen maar meer tekens dat je de juiste keuze hebt gemaaktquote:Op donderdag 6 september 2012 22:59 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik ben trouwens nu veel verliefder dan ik ooit bij mijn ex was
quote:Op donderdag 6 september 2012 22:59 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja dattus!
Echt zo sweet!
En je verdient het helemaal,, want je bent ook een leuk wijffie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |