Ja.quote:
Neem gewoon een Samsung galaxy Note!quote:Op donderdag 6 september 2012 21:41 schreef Bellatrix het volgende:
Zit er aan te denken om zo'n tablet aan te schaffen maar wil ervaringen van anderen horen.
Een tablet an sich voegt niet zo heel veel toe. Ik weet niet waar je het voor wilt gebruiken..quote:Op donderdag 6 september 2012 21:41 schreef Bellatrix het volgende:
Zit er aan te denken om zo'n tablet aan te schaffen maar wil ervaringen van anderen horen.
Vond zelf tablets niet handig totdat Asus kwam met de Transformer, kan je toetsenbordje er op klikken, doet superlang met zijn accu, en je scherm is meteen beschermd tegen ongein als je em dichtklaptquote:Op donderdag 6 september 2012 21:41 schreef Bellatrix het volgende:
Ja die zag ik vandaag, lijkt me ook wel vet.quote:Op donderdag 6 september 2012 21:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Vond zelf tablets niet handig totdat Asus kwam met de Transformer, kan je toetsenbordje er op klikken, doet superlang met zijn accu, en je scherm is meteen beschermd tegen ongein als je em dichtklapt
Inderdaad, hij is leuk om in de trein of in de bank te internetten. En als je er eentje hebt met een toetsenbord kan je er ook aantekeningen op maken zonder als een spast op je touchscreen te typen. Maar complete afstudeerscripties zou ik er niet op tikken.quote:Op donderdag 6 september 2012 21:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Een tablet an sich voegt niet zo heel veel toe. Ik weet niet waar je het voor wilt gebruiken..
Mumford & Sonsquote:Op donderdag 6 september 2012 21:43 schreef PatriQue89 het volgende:
Iemand nog mooie luisterliedjes?
Nee dat snap ik.quote:Op donderdag 6 september 2012 21:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Inderdaad, hij is leuk om in de trein of in de bank te internetten. En als je er eentje hebt met een toetsenbord kan je er ook aantekeningen op maken zonder als een spast op je touchscreen te typen. Maar complete afstudeerscripties zou ik er niet op tikken.
en spelletjes!quote:Op donderdag 6 september 2012 21:46 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee dat snap ik.
Het is dan ook voor kleinere dingen.
Oh en alles van volksheldin Taylor Swift natuurlijk, vooral die waarin ze Texasstyle dreigt haar vader je te laten vermoordenquote:Op donderdag 6 september 2012 21:43 schreef PatriQue89 het volgende:
Iemand nog mooie luisterliedjes?
Home is moooiquote:Op donderdag 6 september 2012 21:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
Oh en alles van volksheldin Taylor Swift natuurlijk, vooral die waarin ze Texasstyle dreigt haar vader je te laten vermoorden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |