tbak grijp je kansquote:Op donderdag 6 september 2012 18:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
TBakkert wat ben jij een schatje
Die heb ik al gezien jaquote:
dankje?quote:Op donderdag 6 september 2012 18:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
TBakkert wat ben jij een schatje
quote:Op donderdag 6 september 2012 18:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Die heb ik al gezien ja
'I'm a big star, i dont need to be dealing with you peasants'
vindz?quote:Op donderdag 6 september 2012 18:38 schreef Snowbells het volgende:
D's en T'sgewoon een z gebruiken
'youre just in love with me'quote:Op donderdag 6 september 2012 18:38 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]''i think you want my number''
Als een baazquote:Op donderdag 6 september 2012 18:38 schreef Snowbells het volgende:
Vinz ik ook.quote:Op donderdag 6 september 2012 18:38 schreef Snowbells het volgende:
hoe lang bent u eigenlijk, mevrouw?quote:
1,70quote:Op donderdag 6 september 2012 18:40 schreef TBakkert het volgende:
[..]
hoe lang bent u eigenlijk, mevrouw?
JE LIEGT!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
Welke dag is het?quote:Op donderdag 6 september 2012 18:40 schreef Snowbells het volgende:
Vinzen jullie ook dat deze week heel snel ging?
Niez echzquote:Op donderdag 6 september 2012 18:40 schreef Snowbells het volgende:
Vinzen jullie ook dat deze week heel snel ging?
hoe 'klein' ben je dan?quote:Op donderdag 6 september 2012 18:41 schreef krullenbolletje het volgende:
Waarom denken mensen dat ik klein ben
quote:Op donderdag 6 september 2012 18:41 schreef TBakkert het volgende:
[..]
JE LIEGT!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |