Is dat wat?quote:Op donderdag 6 september 2012 18:02 schreef Beach het volgende:
Peter zal ik deus ex hr gaan doen of hier blijven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
spelenquote:Op donderdag 6 september 2012 18:02 schreef Beach het volgende:
Peter zal ik deus ex hr gaan doen of hier blijven
oh stop it youquote:Op donderdag 6 september 2012 17:51 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
When I look at you my mind goes on a trip
ga weg met je impliceren, dit is 4chan niet, jij bent alles wat mis is met huidig internetquote:Op donderdag 6 september 2012 18:02 schreef Trollscience het volgende:
[..]
>impliceren dat domme gifjes niet irritant zijn
zegt degene die kader deedquote:Op donderdag 6 september 2012 18:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Snowbells kent al die woorden niet omdat vmbo
oke doei iedereenquote:
als er iets mis is met je internet kun je gewoon contact opnemen met je provider hoorquote:Op donderdag 6 september 2012 18:03 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ga weg met je impliceren, dit is 4chan niet, jij bent alles wat mis is met huidig internet
Hij plaatst ook 9gag plaatjes op zn fb denk ik.quote:Op donderdag 6 september 2012 18:03 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ga weg met je impliceren, dit is 4chan niet, jij bent alles wat mis is met huidig internet
vragen of ze jou uit kunnen zettenquote:Op donderdag 6 september 2012 18:04 schreef Trollscience het volgende:
[..]
als er iets mis is met je internet kun je gewoon contact opnemen met je provider hoor
veel plezierquote:Op donderdag 6 september 2012 18:04 schreef Beach het volgende:
[..]
oke doei iedereen
dm/pm staat altijd open voor leuke meiden xxx
leer het haar afquote:Op donderdag 6 september 2012 18:05 schreef Dimens het volgende:
Klacht: Vrouw die mijn sollicitatie afneemt schrijft mijn naam verkeerd.
Antiklacht: ze is best wel lekker.
zeg dat ze het goed moet maken door jou de baan te gevenquote:Op donderdag 6 september 2012 18:05 schreef Dimens het volgende:
Klacht: Vrouw die mijn sollicitatie afneemt schrijft mijn naam verkeerd.
Antiklacht: ze is best wel lekker.
je raast je verliestquote:Op donderdag 6 september 2012 18:05 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
vragen of ze jou uit kunnen zetten
Ik dacht aan iets anders.quote:Op donderdag 6 september 2012 18:05 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
zeg dat ze het goed moet maken door jou de baan te geven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |