hoe lang bent u eigenlijk, mevrouw?quote:
1,70quote:Op donderdag 6 september 2012 18:40 schreef TBakkert het volgende:
[..]
hoe lang bent u eigenlijk, mevrouw?
JE LIEGT!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
Welke dag is het?quote:Op donderdag 6 september 2012 18:40 schreef Snowbells het volgende:
Vinzen jullie ook dat deze week heel snel ging?
Niez echzquote:Op donderdag 6 september 2012 18:40 schreef Snowbells het volgende:
hoe 'klein' ben je dan?quote:Op donderdag 6 september 2012 18:41 schreef krullenbolletje het volgende:
Waarom denken mensen dat ik klein ben
quote:Op donderdag 6 september 2012 18:41 schreef TBakkert het volgende:
[..]
JE LIEGT!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jong en zo dus klein.quote:Op donderdag 6 september 2012 18:41 schreef krullenbolletje het volgende:
okee, het spijt me heel erg DVquote:
Dat vonz ik zeer zeker. Al bijna weekenz!quote:Op donderdag 6 september 2012 18:40 schreef Snowbells het volgende:
Wil jij met deze post beweren dat jij dan een buikje hebt?quote:Op donderdag 6 september 2012 18:42 schreef Snowbells het volgende:
Meh waarom gaat al mijn vet meteen naar mijn buik als ik aankom
quote:Op donderdag 6 september 2012 18:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
'youre just in love with me'
Omdat niet alles bij jou in verhouding is.quote:Op donderdag 6 september 2012 18:41 schreef krullenbolletje het volgende:
waar?quote:
Ja.quote:Op donderdag 6 september 2012 18:42 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Wil jij met deze post beweren dat jij dan een buikje hebt?
Omdat het slechte vetten zijn. Die slaat je lichaam daar op.quote:Op donderdag 6 september 2012 18:42 schreef Snowbells het volgende:
Meh waarom gaat al mijn vet meteen naar mijn buik als ik aankom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |