Best lullig als je altijd onder de naam "the wachowski brothers" hebt gewerkt.quote:Op donderdag 6 september 2012 15:01 schreef Copycat het volgende:
Ik zou maar uitkijken met die Matrix-filmpjes. De regisseur heeft zich inmiddels om laten bouwen tot vrouw.
politiek is dan ook een zéér sneu spelletje.quote:Op donderdag 6 september 2012 15:10 schreef CruellaDeVil het volgende:
Jouw hele theorie is gebaseerd op de kleuren van die twee pillen die in een tijdsspanne van uren maar een paar minuten in beeld zijn... Daarnaast zijn rood en blauw twee van de drie basiskleuren waardoor de kans dat ze ergens voor gebruikt worden sowieso al een stuk groter is. Bovendien associëren de meeste mensen rood met vuur, en dus gevaar, en blauw met iets koels en vredigs zoals ijs of de lucht. Slik je blauw dan ga je terug naar je veilige leventje, slik je rood dan ga je de gevaarlijke waarheid tegemoet.
Maar nee, natuurlijk is het een groot politiek complot![ afbeelding ]
Your right, vooral in de media zag ik dat de SP in de peilingen de grootste werd, en in de dagen daarna door berichtgeving naar beneden werd gehaald. Omdat Roemer even niet zo sterk was in zn debat.quote:Op vrijdag 7 september 2012 08:39 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
politiek is dan ook een zéér sneu spelletje.
Ik moet zeggen dat Roemer mij echt vies tegenvalt. Binnen de groep lijsttrekkers komt hij toch een beetje over als het dommige jongetje dat er wat bij hangt en zich soms tot zijn eigen vermaak grof uitlaat met wat vieze woordjes. Overigens was hoe hij opende tegen de VVD bij EenVandaag gisteren dan wel weer aardig maar toch, nee.quote:Op vrijdag 7 september 2012 09:20 schreef mousy31 het volgende:
[..]
Your right, vooral in de media zag ik dat de SP in de peilingen de grootste werd, en in de dagen daarna door berichtgeving naar beneden werd gehaald. Omdat Roemer even niet zo sterk was in zn debat.
Dit deed mij mn wenkbrouwen liften, wat voor vies spel word er wel niet gespeeld.
Het is allemaal beinvloeding.
Wat betreft het verhaal van TS daar krijg k alleen maar koppijn van
Is dat nou echt het enige dat je tegen mijn post hebt in te brengen? Ach ja, daar ben je Lambiekje voor.quote:Op vrijdag 7 september 2012 08:39 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
politiek is dan ook een zéér sneu spelletje.
Rood kun je ook associeren met liefde, passie of het leven (want bloed), hell, hoe je bloed ziet hangt ook maar net af van je achtergrond. Je had je het hele verhaal kunnen besparen door het af te doen als slap schizofreen/schizotypisch/psychotisch gelul, zoals iedere weldenkende in één oogopslag kan zien.quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:09 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Is dat nou echt het enige dat je tegen mijn post hebt in te brengen? Ach ja, daar ben je Lambiekje voor.
Ja ach, ik ga graag de discussie aan met onze vriendjes van BNW.quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:19 schreef NotYou het volgende:
Je had je het hele verhaal kunnen besparen door het af te doen als slap schizofreen/schizotypisch/psychotisch gelul, zoals iedere weldenkende in één oogopslag kan zien.
Ik volg de debatten niet zo, vind t zo'n gezever. Mij gaat het meer om waar een partij voor staat. Lees dus liever de websites als dat eindeloze gezeur op de tv.quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:58 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat Roemer mij echt vies tegenvalt. Binnen de groep lijsttrekkers komt hij toch een beetje over als het dommige jongetje dat er wat bij hangt en zich soms tot zijn eigen vermaak grof uitlaat met wat vieze woordjes. Overigens was hoe hij opende tegen de VVD bij EenVandaag gisteren dan wel weer aardig maar toch, nee.![]()
Ik vrees dat de daling van de SP in de peilingen voor een groot deel ligt aan de presentatie en het voorkomen van de heer Roemer zelf.
quote:Op donderdag 6 september 2012 14:48 schreef NotYou het volgende:
Hiermee ben ik het wel eens. Ook zullen er gevleugelde pony's neerdalen uit de hemel die alle wereldsteden van de kaart zullen vegen met behulp van hun laser-schietende ogen.
Nou nou, dat klinkt nogal neerbuigendquote:Op vrijdag 7 september 2012 11:34 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Ja ach, ik ga graag de discussie aan met onze vriendjes van BNW.![]()
Ze willen / kunnen alleen over het algemeen niet echt meewerken aan het hele idee 'discussie'.
Irritatie hé.quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou nou, dat klinkt nogal neerbuigend
Ik heb het idee dat waar het wel gebeurt het meestal discussies zijn over de details van een theorie. Op pure (beleefd gebrachte) kritiek wordt naar mijn gevoel maar zelden echt ingegaan.quote:Op vrijdag 7 september 2012 17:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Snap![]()
Maar toch, het kan wel hoor.
Ook op BNW.
Zie de reeksen.
Omdat het vaak over zaken gaat die moeilijk te bewijzen zijn.quote:Op vrijdag 7 september 2012 17:04 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat waar het wel gebeurt het meestal discussies zijn over de details van een theorie. Op pure (beleefd gebrachte) kritiek wordt naar mijn gevoel maar zelden echt ingegaan.
waarom wil je dat weten?quote:Op donderdag 6 september 2012 13:52 schreef Synthercell het volgende:
De vraag is wie is Neo (en ook Trinity) in de politiek? Welke politici stellen wie voor?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |