Ziet er lekker uit. Wat wordt je alternatief vanavond?quote:Op donderdag 6 september 2012 14:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik wilde dit vanavond, zit er dus niet in.
[ afbeelding ]
Ik ga vragen of het vrouwmensch eieren heeft en dan maak ik het daar wel.quote:Op donderdag 6 september 2012 14:51 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ziet er lekker uit. Wat wordt je alternatief vanavond?
Met je andere hand leren muizen (als je met rechts fapt).quote:Op donderdag 6 september 2012 14:50 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Hoe kan je nou fappen terwijl je fokt
Ook prima. Is zij eigenlijk ook zo'n Feyenoord fan zoals jij?quote:Op donderdag 6 september 2012 14:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ga vragen of het vrouwmensch eieren heeft en dan maak ik het daar wel.![]()
Nee, ze haat het.quote:Op donderdag 6 september 2012 14:52 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ook prima. Is zij eigenlijk ook zo'n Feyenoord fan zoals jij?
Daarom, op een gegeven moment worden dingen mainstream.quote:Op donderdag 6 september 2012 14:49 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Maar die groep wordt ook groter en dat wordt ook mainstream
Ik was jumper toen het nog underground was. Serieusquote:Op donderdag 6 september 2012 14:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Daarom, op een gegeven moment worden dingen mainstream.
Jumpers waren in 2007 op een gegeven moment ook mainstream.
Hipsters zijn vooral mensen die graag anders willen zijn maar ondertussen niet doorhebben dat ze vervallen in dom kuddegedrag. Dat is in ieder geval het geval bij de mensen bij mij op school.
Daarom, hipster zijn ben je tijdelijk.quote:Op donderdag 6 september 2012 14:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Daarom, op een gegeven moment worden dingen mainstream.
Jumpers waren in 2007 op een gegeven moment ook mainstream.
Hipsters zijn vooral mensen die graag anders willen zijn maar ondertussen niet doorhebben dat ze vervallen in dom kuddegedrag. Dat is in ieder geval het geval bij de mensen bij mij op school.
Wat maakt dat uit? Niemand neemt zijn vriendin mee naar Feyenoord van ons.quote:Op donderdag 6 september 2012 14:53 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Wat vinden je voetbal vrienden daarvan?
Dat is wel slim, die dingen moet je eigenlijk gescheiden houden voordat je in het stadion moet uitleggen wie nou scoorde of wat buitenspel wasquote:Op donderdag 6 september 2012 14:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat maakt dat uit? Niemand neemt zijn vriendin mee naar Feyenoord van ons.
Is wel tof als ze ook jouw hobby's/passies deelt.quote:Op donderdag 6 september 2012 14:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat maakt dat uit? Niemand neemt zijn vriendin mee naar Feyenoord van ons.
Waar ging het fout?quote:Op donderdag 6 september 2012 14:54 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik was jumper toen het nog underground was. Serieus
ik bleef nog wel ff een tijdje door jumpen, maar toen gingen al die basisschool jongetjes het doen, nja toen was de lol er wel vanaf. Ik deed het laatst ff weer voor de nostalgie, ik ben nog steeds even goed als toenquote:
Van het weekend heb ik der in de rust maar gevraagd of ze naar huis wilde gaan toen we op de bank zaten te kijken.quote:Op donderdag 6 september 2012 14:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat is wel slim, die dingen moet je eigenlijk gescheiden houden voordat je in het stadion moet uitleggen wie nou scoorde of wat buitenspel was
Allebei je eigen dingen is imo beter, beetje apart dingen doen is goed. Althans voor mij.quote:Op donderdag 6 september 2012 14:55 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Is wel tof als ze ook jouw hobby's/passies deelt.
samequote:Op donderdag 6 september 2012 14:56 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ik bleef nog wel ff een tijdje door jumpen, maar toen gingen al die basisschool jongetjes het doen, nja toen was de lol er wel vanaf. Ik deed het laatst ff weer voor de nostalgie, ik ben nog steeds even goed als toen
Fetisj hequote:Op donderdag 6 september 2012 14:52 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik bedoel meer hoe blijf je geil terwijl je leest over mensen die eten op de wc
1.quote:Op donderdag 6 september 2012 14:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
Van het weekend heb ik der in de rust maar gevraagd of ze naar huis wilde gaan toen we op de bank zaten te kijken.
[..]
Allebei je eigen dingen is imo beter, beetje apart dingen doen is goed. Althans voor mij.
Juist, de echte hipster is gewoon de man/vrouw die niet mee gaat met welke trend dan ook.quote:Op donderdag 6 september 2012 14:54 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Daarom, hipster zijn ben je tijdelijk.
Maar als jij een 'ekte' hipster ziet lopen (dat weet jij niet) met een iphone label je die vast als een trendhopperquote:Op donderdag 6 september 2012 14:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Juist, de echte hipster is gewoon de man/vrouw die niet mee gaat met welke trend dan ook.
Dat zijn hipsters, niet als je in de rij gaat staan bij een Macstore omdat er een overpriced product uit komt wat je absoluuuuuuuuuut moet hebben anders val je uit de toon bij de rest van de kudde als je de Starbucks in loopt met een iPhone 4 in plaats van 5.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |