alleen telefoonquote:Op donderdag 6 september 2012 14:46 schreef krullenbolletje het volgende:
Sowieso mensen die zich helemaal installeren met eten, laptop, boek, telefoon etc op de wc
Fappenquote:Op donderdag 6 september 2012 14:46 schreef Spaghettivreter het volgende:
En nu ben ik alleen op stage
ik was mijn handen toch gewoonquote:Op donderdag 6 september 2012 14:47 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik raak jouw telefoon nooit aan
Hipsters hebben niet door dat er zoveel van zichzelf zijn dat zij tegenwoordig zo mainstream als de tering is.quote:
Dit plus dat er een moment is dat je je telefoon weglegt en je ding doet en je handen was. Daarna wordt de telefoon weer gebruikt en nooit vies gewordenquote:Op donderdag 6 september 2012 14:47 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik was mijn handen toch gewoon
Je zit toch ondertussen aan je telefoonquote:Op donderdag 6 september 2012 14:47 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik was mijn handen toch gewoon
daarom het is niet alsof ik er mijn reet mee afveegquote:Op donderdag 6 september 2012 14:48 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dit plus dat er een moment is dat je je telefoon weglegt en je ding doet en je handen was. Daarna wordt de telefoon weer gebruikt en nooit vies geworden
Maar die groep wordt ook groter en dat wordt ook mainstreamquote:Op donderdag 6 september 2012 14:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Hipsters hebben niet door dat er zoveel van zichzelf zijn dat zij tegenwoordig zo mainstream als de tering is.
Apple? Mainstream Snapbacks Mainstream Artyfarty foto's? Mainstream en ga zo maar door.
De eckte hipsters van tegenwoordig zijn de mensen die dat volk intens haten.
quote:Op donderdag 6 september 2012 14:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
mijn telefoon is al 2x in de wc gevallen omdat ik de wc wou doorspoelen met mijn telefoon in m'n hand
Terechte klacht want eierenquote:Op donderdag 6 september 2012 14:48 schreef Typisch het volgende:
Fuck me, ik ben eieren vergeten met de boodschappen.
[ afbeelding ]
meestal leg ik 'm op het wasbakje, al wandelend terug mobielenquote:Op donderdag 6 september 2012 14:48 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Je zit toch ondertussen aan je telefoon
welterusten / fapsequote:
Ik ging eten en 1min later dacht hey ik moet gebruik maken van het water closette. Wist ik veel ik denk dat kan ook nog wel een half uur duren..quote:Op donderdag 6 september 2012 14:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
warm het dan op nadat je naar de wc bent geweest
2 handen tochquote:Op donderdag 6 september 2012 14:50 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Hoe kan je nou fappen terwijl je fokt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |