zegt degene die zichzelf snijdtquote:
http://www.studskopen.nl/quote:Op donderdag 6 september 2012 14:42 schreef Beach het volgende:
[..]
[..]
Die site wordt het niet denk ik.
Lekker een broodje eten in de pis/strontlucht.quote:
hoezo is dat zo vreemd?quote:Op donderdag 6 september 2012 14:43 schreef Typisch het volgende:
Maar geo serieus, eten op de wc doe normaal dude.
Oh ja dat kan ookquote:Op donderdag 6 september 2012 14:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik doe al met zo'n harde nagelvijl
Ik hoop dat hij trollt, want andersquote:Op donderdag 6 september 2012 14:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Lekker een broodje eten in de pis/strontlucht.
nee gewoon het feit dat je eet terwijl je er eten uit gooitquote:Op donderdag 6 september 2012 14:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom je misselijk wordt, van de stank? Want het beweegt niet dus een motion sickness kan niet.
Gewoon telefoon ff neerleggen bord bord in 1 hand lepel in de andere..
Daar verlies je ook calorieën mee. Plus je zorgt dat je genoeg eiwitten binnenkrijgt.quote:Op donderdag 6 september 2012 14:44 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Heeft op een gegeven moment geen effect meer.
Snijden is Hipster tegenwoordigquote:Op donderdag 6 september 2012 14:42 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
zegt degene die zichzelf snijdt
en ik heb mijzelf nooit mooi genoemd
Dat vernietigt de prestatiedrang. Niet doen dus.quote:
hipsters wat een kutvolkquote:Op donderdag 6 september 2012 14:44 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Snijden is Hipster tegenwoordig
Zilverfolie erom en goan.quote:Op donderdag 6 september 2012 14:44 schreef Geo4kant het volgende:
Ja anders wordt mijn nasi toch koud!beetje zonde he..
warm het dan op nadat je naar de wc bent geweestquote:Op donderdag 6 september 2012 14:44 schreef Geo4kant het volgende:
Ja anders wordt mijn nasi toch koud!beetje zonde he..
Emo eerder.quote:Op donderdag 6 september 2012 14:44 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Snijden is Hipster tegenwoordig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |