quote:Op donderdag 6 september 2012 14:39 schreef Beach het volgende:
[..]
Als het herfst is, kan je de hele tijd bladeren eraf gaan plukken.
quote:Op donderdag 6 september 2012 14:39 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
kan je wel lekker mee schoppen
mannen kunnen multi taskenquote:Op donderdag 6 september 2012 14:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
hoe kan jij eten op de wcals ik al kauwgom kauw op de wc moet ik al bijna overgeven
ze hebben een naam? asdfghjklquote:Op donderdag 6 september 2012 14:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik googlde op hedehog shoes en kwam ze tegen.
[ afbeelding ]
koop ze nietquote:Op donderdag 6 september 2012 14:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ze hebben een naam? asdfghjkl
ja is echt kutwerkquote:Op donderdag 6 september 2012 14:40 schreef krullenbolletje het volgende:
Ik wou ooit studs op een shortje zetten, maar na 2 van die dingen dacht ik laat maar
wie mooi wil zijn moet pijn lijden tochquote:Op donderdag 6 september 2012 14:40 schreef krullenbolletje het volgende:
Ik wou ooit studs op een shortje zetten, maar na 2 van die dingen dacht ik laat maar
lekker tegen de maatschappij ingaan, rebels hoorquote:
studs.nl en bestelquote:Op donderdag 6 september 2012 14:41 schreef Beach het volgende:
DV ik wil ook studs, op een roze shirtje.
Gewoon spiegel breken en die stukjes oplijmen.quote:Op donderdag 6 september 2012 14:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
sascha heeft ze ook met platte studs maar is 60 euro
beweer jij nu dat typisch de maatschappij isquote:Op donderdag 6 september 2012 14:41 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
lekker tegen de maatschappij ingaan, rebels hoor
wil ik nietquote:Op donderdag 6 september 2012 14:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
als jij die schoenen niet koopt, mag dat
Baas juistquote:Op donderdag 6 september 2012 14:39 schreef Geo4kant het volgende:
Godverdomme veel kanslozer dan dit kan bijna niet. Ik zit lekker op de pot een dikke bolus te draaien met een bord nasi op schoot en op mijn mobiel te fokken
Waar is het fout gegaan..
Emoquote:Op donderdag 6 september 2012 14:41 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
wie mooi wil zijn moet pijn lijden toch
Ik zou niet weten waarom je misselijk wordt, van de stank? Want het beweegt niet dus een motion sickness kan niet.quote:Op donderdag 6 september 2012 14:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
hoe kan jij eten op de wcals ik al kauwgom kauw op de wc moet ik al bijna overgeven
hier draagt iedereen zequote:Op donderdag 6 september 2012 14:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
beweer jij nu dat typisch de maatschappij is
quote:
Die site wordt het niet denk ik.quote:Aanbevolen Links
Gratiswebcam sex
Sex films
Sex webcams
Sexcams
Gratis internet
Neuken
Sex
Gay sex
Vrouwen
Sexchat
ik doe al met zo'n harde nagelvijlquote:Op donderdag 6 september 2012 14:41 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Kan je ze anders niet ombuigen met de achterkant van een lepel ofzo?
het kopstok van de maatschappij, het beste wat de evolutie heeft voortgebracht.quote:Op donderdag 6 september 2012 14:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
beweer jij nu dat typisch de maatschappij is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |