BLUE POWER MOTHERFUCKERS.quote:Op donderdag 6 september 2012 13:55 schreef LittleBrownie het volgende:
Bad boys bad boys, what you gonna do..
Ohhhh, dat is leuk voor je.quote:Op donderdag 6 september 2012 13:49 schreef Geo4kant het volgende:
Ik val op behaarde oude mannetjes.
Fiets speelt met alles.quote:Op donderdag 6 september 2012 13:51 schreef wietparkiet het volgende:
Fiets kan met je frontpagerechten spelen hoor kijk maar uit
quote:Op donderdag 6 september 2012 13:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ohhhh, dat is leuk voor je.
ja, er zijn geen pallets meer om te stapelen op de sosjale werkplaats.quote:
TR gemaakt, power abuserquote:Op donderdag 6 september 2012 13:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ohhhh, dat is leuk voor je.
Het was een redelijk serieuze vraag.quote:Op donderdag 6 september 2012 14:00 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ja, er zijn geen pallets meer om te stapelen op de sosjale werkplaats.
Ik zie geen TRquote:
valse tr, ban.quote:
in dat geval: nee, genoeg te doen. Ik vermaak me even 5 minuten met kansloos geblaat in de SC.quote:Op donderdag 6 september 2012 14:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het was een redelijk serieuze vraag.
ik begon hem al te knijpenquote:
ja, hoezo?quote:
quote:Op donderdag 6 september 2012 14:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
in dat geval: nee, genoeg te doen. Ik vermaak me even 5 minuten met kansloos geblaat in de SC.
laat de pub mods het maar niet horen.quote:Op donderdag 6 september 2012 14:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]Deze serieuze SC verpesten.. wat een naar mannetje ben jij.
Jij bent PUBquote:Op donderdag 6 september 2012 14:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
laat de pub mods het maar niet horen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |