vorige meet zouden we ook gangnam style doen maar dat durfde ik toen nietquote:Op donderdag 6 september 2012 14:58 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Gaan wij op de meet samen jumpen?
Je durft wel een bommetje te doen in de vijver maar niet te dansen?quote:Op donderdag 6 september 2012 14:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
vorige meet zouden we ook gangnam style doen maar dat durfde ik toen niet
quote:Op donderdag 6 september 2012 14:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
fl als jij snow op de meet hebt gehosseld gaan wij jumpen
Vrouwenquote:Op donderdag 6 september 2012 14:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je durft wel een bommetje te doen in de vijver maar niet te dansen?
quote:Op donderdag 6 september 2012 14:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je durft wel een bommetje te doen in de vijver maar niet te dansen?
Al die basisschool kindertjes inderdaad, dat was zo tragisch.quote:Op donderdag 6 september 2012 14:56 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ik bleef nog wel ff een tijdje door jumpen, maar toen gingen al die basisschool jongetjes het doen, nja toen was de lol er wel vanaf. Ik deed het laatst ff weer voor de nostalgie, ik ben nog steeds even goed als toen
je knie kan al dat gewicht zeker niet meer aanquote:Op donderdag 6 september 2012 15:00 schreef Typisch het volgende:
ik kan niet meer jumpen door mijn knie
Die kerel mag nog steeds sterven.quote:Op donderdag 6 september 2012 15:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Al die basisschool kindertjes inderdaad, dat was zo tragisch.
Ik heb er nooit zoveel aan gevonden, al vond ik Boten Anna wel leuk.
Wij gaan Gangnam Style een keer doen, of je nou wil of niet.quote:Op donderdag 6 september 2012 14:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
vorige meet zouden we ook gangnam style doen maar dat durfde ik toen niet
dan moet je 13 oktober naar de meet komenquote:Op donderdag 6 september 2012 15:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Wij gaan Gangnam Style een keer doen, of je nou wil of niet.
nee ik haat jequote:Op donderdag 6 september 2012 15:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vind je me nog wel aardig of niet? Krijg alleen maar negatieve reacties van je.
Ik heb die gast live zien draaien op vakantie in Sunny Beachquote:Op donderdag 6 september 2012 15:00 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Die kerel mag nog steeds sterven.
Ah shit hij had toen een flinke electrische schok moeten van zijn equipment.quote:Op donderdag 6 september 2012 15:01 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik heb die gast live zien draaien op vakantie in Sunny Beach
op naar de 50.000quote:
Ik doe mee.quote:Op donderdag 6 september 2012 15:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
dan moet je 13 oktober naar de meet komen
quote:
JE WEET NIET WAAR JE OVER PRAAT, ohja welquote:Op donderdag 6 september 2012 15:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
je knie kan al dat gewicht zeker niet meer aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |