In dat geval hoop ik wel op een dochter. Dat zou wat zijn.quote:Op zondag 23 september 2012 12:01 schreef J0kkebr0k het volgende:
Die van hoppa wordt misschien wel de nieuwe valse messias. Zo rond deze tijd zou ie opstaan, toch?
Ik vind het iig verdacht. Bereid je voor mensen! Is alles wat ik kan zeggen.
Nice.quote:Op zondag 23 september 2012 12:17 schreef J0kkebr0k het volgende:
Fuck.. mijn farts zijn echt ziekelijk vandaag. Net of er iets al een paar dagen dood is hier.
Ja, bij mij ook. Bier poepies ftw!quote:Op zondag 23 september 2012 12:20 schreef Gray het volgende:
[..]
Nice.
Bij mij ook, maar dat komt door het vele drinken gisteren. M'n kater is zo erg dat ik kleuren hallucineer. Fucking lachen.
Au. Dat is gemeen...quote:
Hoe schattig, zo naief.quote:Op zondag 23 september 2012 12:45 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Au. Dat is gemeen...
Maar nee. Die van mij zit op die leeftijd nog achter slot en grendel...
quote:Op zondag 23 september 2012 00:32 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Jij bent volgens mij ook vrij ziek in je kop. Baby's bij jou in de buurt is dan ook een zeer slecht idee.
Kijk dat vind ik dus onfatsoenlijk he. Dat hoort niet. Wie is er nou ziek in de kop?quote:Op zondag 23 september 2012 00:34 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Wijf zwanger neuken en 3 jaar je kop niet laten zien...
Opgelost.
hquote:Op zondag 23 september 2012 12:20 schreef Gray het volgende:
[..]
Nice.
Bij mij ook, maar dat komt door het vele drinken gisteren. M'n kater is zo erg dat ik kleuren hallucineer. Fucking lachen.
Same here. Ik ruft als de koning.quote:Op zondag 23 september 2012 12:24 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja, bij mij ook. Bier poepies ftw!
Ik kots vrijwel nooit, want kotsen is vies.quote:Op zondag 23 september 2012 14:29 schreef MindFever het volgende:
[..]
h
[..]
Same here. Ik ruft als de koning.
Hebben jullie ook heerlijk lopen kotsen?
Je weet dat die video fake is hè?quote:Op zondag 23 september 2012 15:12 schreef Gray het volgende:
Dat collectors item levert zo'n 700 dollar op wanneer verkocht:
Daar had zij/hij een ring voor kunnen kopen, maar NEEEEEEE... evil girls need to destroy a man's soul too!
Nou ja. Ach, om eerlijk te zijn, als ik 16 was dan zou ik dat wijf op die foto ook gewoon doen als ik de kans had.quote:
ECHT!? GELUKKIG!!!! Ik had echt een knoop in m'n maag toen ik dat keek. Bitzes..!quote:Op zondag 23 september 2012 15:25 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Je weet dat die video fake is hè?
Niet alles geloven wat je ziet... En dat is mod op BNW....
Geen commentaar.quote:Op zondag 23 september 2012 15:26 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Nou ja. Ach, om eerlijk te zijn, als ik 16 was dan zou ik dat wijf op die foto ook gewoon doen als ik de kans had.
Die drummer van queen toen...quote:Op zondag 23 september 2012 10:57 schreef Gray het volgende:
[..]
Totdat de omgeving niet langer slechts pappa en mamma is, maar de hele wereld. Dan ontdekt een mens dat hun omgeving helemaal niet gezond, liefdevol en warm is. En dat vind ik best zielig.
Ik had 'm over het hoofd gelezen, en het deed me aan het liedje denken.quote:
Ach ja. Soms moet je.quote:Op zondag 23 september 2012 14:52 schreef Gray het volgende:
[..]
Ik kots vrijwel nooit, want kotsen is vies.
Holycraponastick, meisjes zijn eng:
http://www.collegehumor.c(...)riend-is-on-vacation
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |