In woord mag het niet, dan maar zoquote:
Dat is raar. Qua beeldvorming is het best geniaal. Maar muzikaal echt te tragisch voor woorden.quote:Op donderdag 6 september 2012 20:20 schreef Fledderjon het volgende:
[..]
In woord mag het niet, dan maar zo![]()
Ok. Ga jij maar de politiek in ofzo.quote:Op donderdag 6 september 2012 20:26 schreef Gray het volgende:
Zolang je binnen de perken van de policy blijft zijn de mogelijkheden oneindig.
Politiek, bah. Partij Grijs. Heh.quote:Op donderdag 6 september 2012 20:26 schreef MindFever het volgende:
[..]
Ok. Ga jij maar de politiek in ofzo.
Haha! Maar die Antwoord is dan ook opgefockte bounce and kick muziek, leuk om op te bewegenquote:Op donderdag 6 september 2012 20:25 schreef MindFever het volgende:
[..]
Dat is raar. Qua beeldvorming is het best geniaal. Maar muzikaal echt te tragisch voor woorden.
Ken je dit. Dit is ook zo ongelooflijk grof, kan haast niet erger!
Gray, even de situatie schetsen he - ik ben nu niet aan het provoceren - alles behalve zelfsquote:
Maar het is commentaar op uitvoering van de policy en dat doe je ergens anders dan hier. En dan liefst ook nog zonder belediging.quote:Op donderdag 6 september 2012 20:40 schreef Fledderjon het volgende:
[..]
Gray, even de situatie schetsen he - ik ben nu niet aan het provoceren - alles behalve zelfs
Maar: Fok (forum) jullie (saamhorigheid, eensgezindheid en broederschap) naaiers (vrij voor interpretatie..) - en het is een lief liedje. Dat is toch niet censuur waardig!
C'mon! Ik mag zelfs gifs van bouncende boobies posten! (wat ik trouwens erg waardeer)
quote:
quote:Op donderdag 6 september 2012 20:50 schreef Gray het volgende:
[..]
Maar het is commentaar op uitvoering van de policy en dat doe je ergens anders dan hier. En dan liefst ook nog zonder belediging.
[..]
Geen idee. Spoorloos verdwenen lijkt wel. Misschien een andere username? Of simpelweg vertrokken.quote:Op donderdag 6 september 2012 21:37 schreef J0kkebr0k het volgende:
Hey, waar is Bankfurt tegenwoordig jongens?
Misschien FOK!-pauze?quote:Op donderdag 6 september 2012 21:37 schreef J0kkebr0k het volgende:
Hey, waar is Bankfurt tegenwoordig jongens?
Kan ook nog!quote:Op donderdag 6 september 2012 21:52 schreef J0kkebr0k het volgende:
Misschien is ie wel met een maglev trein richting de holle aarde vertrokken om zijn implantaten en nanochips te laten verwijderen.
Ik moest lachen.quote:Op donderdag 6 september 2012 21:52 schreef J0kkebr0k het volgende:
Misschien is ie wel met een maglev trein richting de holle aarde vertrokken om zijn implantaten en nanochips te laten verwijderen.
k Doelde op jouw zelf Loppe t was een geintjequote:Op donderdag 6 september 2012 20:06 schreef Loppe het volgende:
[..]
Idd en gelijk dat drolletje doorspoelen
ah, okquote:Op vrijdag 7 september 2012 08:23 schreef mousy31 het volgende:
[..]
k Doelde op jouw zelf Loppe t was een geintje
Ja, deze bijvoorbeeld :quote:Op zaterdag 8 september 2012 22:37 schreef Fledderjon het volgende:
Weet iemand nog wat interessante protest songs?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |