mja ik ben dan bij leeel dus moet wel met hem meequote:Op donderdag 6 september 2012 00:58 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
als je het niet leuk vindt hoeft het niet hoor
is het zo erg om mij te meeten dan?quote:Op donderdag 6 september 2012 00:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
mja ik ben dan bij leeel dus moet wel met hem mee
neehoor schatje ik kijk er naar uit mijn leven betekend niks totdat ik jjou heb gezienquote:Op donderdag 6 september 2012 01:00 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
is het zo erg om mij te meeten dan?
pure oprechtheid is dit, ik kan het zien aan de manier waarop dit getypt isquote:Op donderdag 6 september 2012 01:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
neehoor schatje ik kijk er naar uit mijn leven betekend niks totdat ik jjou heb gezien
dit zei ze ook tegen mij en het aan het einde ging ze er met mijn ov vandoor. Oh en ze laat je ook een hele pizza bestellen terwijl ze maar een halve eet.quote:Op donderdag 6 september 2012 01:01 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
pure oprechtheid is dit, ik kan het zien aan de manier waarop dit getypt is
je kent mij door en door vriendin, na al die jaren wist ik het wel, we zijn voor elkaar bestemdquote:Op donderdag 6 september 2012 01:01 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
pure oprechtheid is dit, ik kan het zien aan de manier waarop dit getypt is
ik ben niet van jouwquote:Op donderdag 6 september 2012 01:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
dit zei ze ook tegen mij en het aan het einde ging ze er met mijn ov vandoor. Oh en ze laat je ook een hele pizza bestellen terwijl ze maar een halve eet.
ja fuck jou ik ruilde mijn ov tegen die van jouquote:Op donderdag 6 september 2012 01:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
dit zei ze ook tegen mij en het aan het einde ging ze er met mijn ov vandoor. Oh en ze laat je ook een hele pizza bestellen terwijl ze maar een halve eet.
typischquote:Op donderdag 6 september 2012 01:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
wij 5ever, ntb lobbiquote:Op donderdag 6 september 2012 01:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
je kent mij door en door vriendin, na al die jaren wist ik het wel, we zijn voor elkaar bestemd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |