abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116443804
Lieve mensen,

De wereld is snel aan het veranderen en wie niet mee verandert blijft achter. Internet, globalisering en een terugtredende overheid. We moeten allemaal leren onze eigen toekomst uit te stippelen en niet meer als een blinde vertrouwen op de werkgever en de overheid. ....

Velen merken bovenstaande al en weten dat zelfs tegenwoordig een vast contract geen waarde meer heeft. Daar komt bij dat de huidige arbeidsmarkt niet bepaald veel perspectief biedt, ondanks je studie en werkervaring...

Kun jij je in bovengenoemde vinden en ben jij ook op zoek naar die uitdaging, die uitdaging die je losmaakt van alle verplichtingen, zoals de 9 tot 5 mentaliteit, continue contact met collega's die je niet zelf hebt uitgekozen, magere salaris voor de inzet die je toont????

Ik heb jarenlang gewerkt met bovengenoemde 'ellende' maar nu ik moeder ben geworden, ben ik dit zat en wil ik blijven verdienen en mij bezighouden met een enorm leuke uitdaging, maar daarnaast er voor mijn dochter te zijn!

Mocht jij hierin vinden, laat mij dit weten en wellicht kunnen wij iets voor elkaar betekenen!

Groet,

Majdouline
pi_116443973
Wat is het doel van je topic, Majdouline?
pi_116444046
Ik geef dit topic meer kans op succes op viva.nl
pi_116444095
Oh meid verander mijn toekomst!

Dank je wel!
pi_116444097
Welk pyramidespel is dit?
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_116444102
Nou, ik denk niet dat dit hier thuishoort.
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')