quote:
quote:
Ja makkiequote:Op woensdag 5 september 2012 20:20 schreef Tim86 het volgende:
En set Sjappie. De derde pakt ze ook nog wel.
quote:Op woensdag 5 september 2012 20:23 schreef Ambrosius het volgende:
21/21 voor Maria in driesetters dit jaar.
Aah echt tennis, misschien zet ik de TV weer aan zo.quote:Op woensdag 5 september 2012 20:31 schreef Tim86 het volgende:
GSM Errani, 6-2 6-4. Wawa - Djoko zo op die baan.
Tipsy - Kohl is al even bezigquote:Op woensdag 5 september 2012 20:33 schreef Norrage het volgende:
[..]
Aah echt tennis, misschien zet ik de TV weer aan zo.
Alsof ze dat uitzendenquote:
Op ES2.quote:
Alsof ik dat hebquote:
Genoeg streams. Heb je geen Ziggo toevallig? Dan heb je het tijdelijk wel (digitaal)quote:
Ik heb even geen zin het via een stream te bekijkenquote:Op woensdag 5 september 2012 20:45 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Alsof er geen streams bestaan.
Godver die tijdelijke kanalen moet ze echt eens wat duidelijker zeggenquote:Op woensdag 5 september 2012 20:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Genoeg streams. Heb je geen Ziggo toevallig? Dan heb je het tijdelijk wel (digitaal)
Kanaal 411quote:Op woensdag 5 september 2012 20:48 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik heb even geen zin het via een stream te bekijken
[..]
Godver die tijdelijke kanalen moet ze echt eens wat duidelijker zeggenik heb een "favorieten" lijst met mijn Ziggo, en zal dus nooit bij het zappen zien of er ineens een zender tijdelijk beschikbaar is
Niet meer.quote:Op woensdag 5 september 2012 20:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Genoeg streams. Heb je geen Ziggo toevallig? Dan heb je het tijdelijk wel (digitaal)
Niet op het etalagekanaal, maar de zender doet het hier nog wel en ik heb het normaal ook niet..quote:
Hier niet, ook niet op 411quote:Op woensdag 5 september 2012 20:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Niet op het etalagekanaal, maar de zender doet het hier nog wel en ik heb het normaal ook niet..
Tenzij het tegenwoordig bij EL/Sport1 zit, maar dat lijkt me niet. Zat altijd in zo'n Sport Extra abonnement met wat nutteloze kanalen
Oh dat is wel heel vreemd dan..Misschien een regionaal iets dan even..dat ze hem hier nog even opnieuw moeten blokkerenquote:
Dacht dat het alleen augustus was, maar hij deed het t/m zondag, sowieso al vreemd natuurlijk.quote:Op woensdag 5 september 2012 20:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Oh dat is wel heel vreemd dan..Misschien een regionaal iets dan even..dat ze hem hier nog even opnieuw moeten blokkeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |