ik wilde geen waarheid, ik wilde haar zien ontkennen. en shitquote:Op woensdag 5 september 2012 21:54 schreef Ziba het volgende:
[..]
Wat voor info wil je dan? Kom op, hoe oud ben je? Ik vind het echt vreemd, serieus vreemd, dat jij denkt dat zo iemand de waarheid gaat vertellen.
Ik denk eerder geen levenquote:Op woensdag 5 september 2012 21:55 schreef Loppe het volgende:
[..]
acteertalent, maar ja dit forum is ook zo groot
Het is niet eens grappig, vind ik. Maar het is wel een beetje vreemd dat je denkt dat iemand die nota bene 23 accounts maakt om met zichzelf te communiceren en twee jaar lang zich anders voordoet nu ineens wel eerlijk is. Ik zal je vertellen: nee, nooit. Leuk, iemand zien ontkennen.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:55 schreef Mozy het volgende:
[..]
WOW HAHA MENSEN ZIJN INGETRAPT IN EEN SUPERGELOOFWAARDIG VERHAAL.
kankermens, als het nu allemaal super edgy was enzo dan was het wel grappig dat we genept zijn. Maar alles klopte enzo, dan is het niet zo raar dat je erin trapt. Zelfs dWc geloofde het, en die nigger wantrouwend als neuk
quote:Op woensdag 5 september 2012 21:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
nee ik ook maar je vindt mij kankerlelijk, dus ja tli is enige
23 is wel mad veel ja.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:56 schreef Ziba het volgende:
[..]
Het is niet eens grappig, vind ik. Maar het is wel een beetje vreemd dat je denkt dat iemand die nota bene 23 accounts maakt om met zichzelf te communiceren en twee jaar lang zich anders voordoet nu ineens wel eerlijk is. Ik zal je vertellen: nee, nooit.
Think so.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Tli is dus de enige gamechick?
ja bedankt man. we wilde haar zien strugglen. maar door jou loopt alles in de soep.quote:
Epische shit is epischquote:Op woensdag 5 september 2012 21:57 schreef tliciouz het volgende:
Ik voel me serieus zwaar genaaid nu.
Daar ben je echt wel een avondje of 2 mee bezig.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:58 schreef Ziba het volgende:
[..]
Toch wel wat. Reken eens uit hoeveel uur daarin zit.
Met zo'n PIquote:Op woensdag 5 september 2012 21:57 schreef tliciouz het volgende:
Ik voel me serieus zwaar genaaid nu.
Ik heb geen krant. kk.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Epische shit is episch.
Ik stel voor dat iedereen nu een foto van zichzelf post met de krant van vandaag en z'n username in de hand.
Mozy begint.
Naief.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ja bedankt man. we wilde haar zien strugglen. maar door jou loopt alles in de soep.
slaap lekker biatch
Daarom iedereen ook gewoon als schoft behandelen hier in deze verkankerde virtuele wereldquote:Op woensdag 5 september 2012 21:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Epische shit is episch.
Ik stel voor dat iedereen nu een foto van zichzelf post met de krant van vandaag en z'n username in de hand.
Mozy begint.
Die foto in HZJENU was wel spang, de 1e van je.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
nee ik ook maar je vindt mij kankerlelijk, dus ja tli is enige
Het laatste natuurlijk.quote:Op woensdag 5 september 2012 22:00 schreef Ziba het volgende:
Strugglen. Die meid/kerel is of aan het janken of keihard aan het lachen.
Denk eerder huilenquote:Op woensdag 5 september 2012 22:00 schreef Ziba het volgende:
Strugglen. Die meid/kerel is of aan het janken of keihard aan het lachen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |