abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116432449
Zat eigelijk met een stomme vraag of er uberhaupt wel een partij is dit de ID plicht wil afschaffen
pi_116432472
Waarom zou je het uberhaupt willen afschaffen?
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
  woensdag 5 september 2012 @ 19:51:51 #3
354273 Keith_Bakker
Wil je een snoepje?
  woensdag 5 september 2012 @ 19:52:01 #4
354273 Keith_Bakker
Wil je een snoepje?
pi_116432489
de partij voor keith
  woensdag 5 september 2012 @ 19:53:28 #5
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_116432556
Zit jij niet in de nor?
pi_116432571
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 19:52 schreef Keith_Bakker het volgende:
de partij voor keith
:')
  woensdag 5 september 2012 @ 19:54:46 #7
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_116432616
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 19:51 schreef De_Dakgoot het volgende:
Omdat we eigenlijk af zouden willen van een tot nu toe redelijk geslaagde poging om een staat in het leven te roepen die de privacy van burgers meer veronachtzaamd dan de voormalige DDR.
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
pi_116432690
De ID-plicht is je criterium om voor een bepaalde partij te kiezen? Me dunkt, er zijn wel belangrijkere zaken...
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_116432724
De libertarische partij vast en zeker. Die gaan het zelfs onmogelijk maken om een ID te hebben want ze schaffen de hele overheid, op politie, justitie en defensie na, af. Probeer dan maar eens een paspoort te krijgen.
pi_116432727
Waarom de ID afschaffen als er veel belangrijkere zaken te regelen zijn?
As je de bal nie hep kejje ook nie score, da's logisch natuurluk
pi_116432762
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 19:54 schreef mvdejong het volgende:

[..]

Omdat we eigenlijk af zouden willen van een tot nu toe redelijk geslaagde poging om een staat in het leven te roepen die de privacy van burgers meer veronachtzaamd dan de voormalige DDR.
wat heeft legitimeren met privacy te maken? een verbalisant moet toch weten wie hij voor zich heeft.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_116433051
We hebben decenia zonder ID geleefd dat ging na mijn mening prima, verder hebben we de paspoort en zo'n ID kaart kost alleen maar geld. Het tast je privicy aan een kostbaarheid dat tegenwoordig te grabbel wordt gegooid. Ik wil graag anoniem over de straten kunnen lopen maar heb meer het gevoel dat we in een soort oorlog staat rondlopen waarbij iedereen potentieel terrorist kandidaat is.
  woensdag 5 september 2012 @ 20:05:07 #13
256666 leeell
I know you're lonely
pi_116433085
Piratenpartij zal vast en zeker voor een transparantere, gratis en minder privacygevoelig instrument gaan
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
pi_116433106
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 20:04 schreef MakkieR het volgende:
We hebben decenia zonder ID geleefd dat ging na mijn mening prima, verder hebben we de paspoort en zo'n ID kaart kost alleen maar geld. Het tast je privicy aan een kostbaarheid dat tegenwoordig te grabbel wordt gegooid. Ik wil graag anoniem over de straten kunnen lopen maar heb meer het gevoel dat we in een soort oorlog staat rondlopen waarbij iedereen potentieel terrorist kandidaat is.
Waar woon jij in godsnaam :')
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_116433214
In
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 20:05 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Waar woon jij in godsnaam :')
In Nederland een vrij land waar we een wet hebben op Privacy en waar elke ambtenaar niet meteen in mijn persoonlijke gegevens hoeft te neuzen als daar geen aanleiding voor is.
pi_116433287
quote:
pi_116433345
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 20:07 schreef MakkieR het volgende:
In

[..]

In Nederland een vrij land waar we een wet hebben op Privacy en waar elke ambtenaar niet meteen in mijn persoonlijke gegevens hoeft te neuzen als daar geen aanleiding voor is.
Daarom hoef je je ID-kaart ook alleen te laten zien als er een reden voor is

Grgr
pi_116433385
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 20:11 schreef lolrofl het volgende:

[..]

Dit dus
pi_116433417
quote:
Goh, nooit last van. :)

Groetjes uit Nederland!
#TeamMiley
  woensdag 5 september 2012 @ 20:14:47 #20
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_116433502
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 19:51 schreef De_Dakgoot het volgende:
pi_116433600
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 20:11 schreef lolrofl het volgende:

[..]

Grgr
Voor de verplichting ID hoefde je ID helemaal niet te laten zien, aangezien niemand met een paspoort op zak rond liep. De controleur was toen nog gewoon conducteur en kaartjes kopen deed je gewoon in de trein. Oom agent kon niet je ID opvragen bij het geven van een snelheidsboete maar vroeg gewoon op de man af en kreeg je veel vaker een waarschuwing. en als je ergens lid wilde worden kon dit gewoon. Stomme 9-11 heeft deze overheid als zwak excuus gebruikt om meteen heel Nederland aan de riem vast te leggen.
pi_116433666
quote:
Hoe vaak moet je je ID laten zien dan per week?
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  woensdag 5 september 2012 @ 20:19:26 #23
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_116433721
quote:
1s.gif Op woensdag 5 september 2012 20:18 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Niet relevant.
Het feit dat je als strafbaar bent als je een stap buiten je huis zet zonder ID is al te idioot voor woorden.
pi_116433792
quote:
1s.gif Op woensdag 5 september 2012 20:18 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Sowiezo 10 per week als ik met de trein naar mijn werk ga dmv de OV chipknip dat geld ook als een soort ID kaart.
pi_116433844
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 20:20 schreef MakkieR het volgende:

[..]

Sowiezo 10 per week als ik met de trein naar mijn werk ga dmv de OV chipknip dat geld ook als een soort ID kaart.
Die moet je zonder die plicht ook laten zien. En anders neem je lekker een anonieme. :')
#TeamMiley
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')