Zeg dat je nog 2 andere bh's hebt, net alsof ze dat kunnen controleren.quote:Op woensdag 5 september 2012 13:47 schreef Mss het volgende:
Maar ook dat ze dus redeneren dat ik maar 2 bh's heb, omdat ik er 2 van hun heb. Nu klopt dat wel, maar toch is het een aparte redenatie. En zij kunnen idd makkelijk lullen dat 10 maanden een redelijke termijn is, ik vind het extreem kort.
Ik heb nog genoeg andere, maar die draag ik nietquote:Op woensdag 5 september 2012 13:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Zeg dat je nog 2 andere bh's hebt, net alsof ze dat kunnen controleren.
Dat!quote:Op woensdag 5 september 2012 13:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Zeg dat je nog 2 andere bh's hebt, net alsof ze dat kunnen controleren.
Ik kom vanaf college 5 ofzo denk ik, dan wordt het interessant, want vanaf daar snap ik het niet!quote:
Ander soort schaal. Zelfde als dB.quote:Op woensdag 5 september 2012 13:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wisten jullie dat 20 graden niet 2 zo warm is als 10 graden?
Ik snap niet waarom
Heeft met de schaal te maken.quote:Op woensdag 5 september 2012 13:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wisten jullie dat 20 graden niet 2 zo warm is als 10 graden?
Ik snap niet waarom
Ik vind het ook wat vreemd ja... maar hey, BIER!quote:Op woensdag 5 september 2012 14:01 schreef PriemGirl het volgende:
Hmmm mailtje van schoonzus... Geven feest omdat ze 5 jaar getrouwd zijn. Ligt het aan mij of is dit een beetje gek om dat met iedereen te willen vieren
12.5 jaar ok... 25 jaar prima... Maar 5 ?
Nouja ik vind het prima heur; weer feestje; maar toch
True. Maar we zijn laatste maanden als zķ vaak in bels geweest dat ik het rijden ook een beetje beu ben tbhquote:Op woensdag 5 september 2012 14:05 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik vind het ook wat vreemd ja... maar hey, BIER!
Kakkerdekak...quote:Op woensdag 5 september 2012 14:07 schreef Mss het volgende:
Fuque ik bedenk me net dat ik zondag in die tettenwinkel wel heb gezegd dat ik maar 2 bh's had en daarom een derde besteld heb
Oh, ja, snap ik... het is niet echt om de hoek zegmaar...quote:Op woensdag 5 september 2012 14:07 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
True. Maar we zijn laatste maanden als zķ vaak in bels geweest dat ik het rijden ook een beetje beu ben tbh
quote:Op woensdag 5 september 2012 14:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik faal ook. Ik ontdek net dat er een luchtkanaal in mijn keuken zit. Ik woon hier nu 5 jaar
Grote vraag is of het dus zin heeft gehad dat ik een afzuigkap hebquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |